SupportCandy نام یک افزونه رایگان می باشد که به وسیله این افزونه و افزودنی های آن می توانید بخش پشتیبانی پیشرفته ای را در سایت خود راه اندازی نمایید. افزونه ارسال تیکت SupportCandy دارای 19 افزودنی می باشد که می تواند در حرفه ای تر کردن هر چه بیشتر سیستم پشتیبانی کاربران شما را کمک نماید. افزونه ساپورت کندی امکان اتصال به فروشگاه سازهایی مانند افزونه ووکامرس و افزونه EDD را در خود دارد و با این ویژگی براحتی امکانات ووکامرس و EDD را با افزونه SupportCandy ادغام نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا با امکانات پلاگین ارسال تیکت در وردپرس بیشتر آشنا شوید.
برخی از امکانات افزونه پشتیبانی به صورت تکیت SupportCandy
- برای هر تیکت یک شماره اختصاصی ارائه می شود.
- امکان بستن تیکت هایی که به نتیجه رسیده اند.
- امکان حذف تیکت هایی که ایجاد شده اند.
- امکان واگذار کردن تیکت به ادمین دیگر
- تعیین موضوع در هنگام ارسال تیکت
- ایجاد دسته بندی های خاص ( مانند سوالات قبل از خرید، شکایت و… ) برای ارسال تیکت
- نمایش تاریخ بروز رسانی و ایجاد تیکت برای هر تیکت
- ایجاد ده ها فیلد سفارشی برای در هنگام ارسال تیکت که کاربر برای ارسال تیکت باید آنها را تکمیل کند.
- امکان فعال کردن حالت عمومی در تیکت ها: در این حالت همه کاربران می توانند به تیکت دیگری پاسخ دهند.
- قبل از ارسال پاسخ تأیید پرسیده خواهد شد.
- و ده ها ویژگی دیگر….
افزودنی های موجود در افزونه ساپورت کندی SupportCandy
- افزودنی Agentgroup: افزونه ساخت گروه اپراتور برای ساپورت کندی
- افزودنی Assign Agent Rules: هنگام ایجاد تیکت جدید، عوامل را به طور مشروط اختصاص دهید.
- افزودنی Automatic Close Ticket: تیکت را بطور خودکار بعد از x روز عدم فعالیت برای وضعیتهای انتخاب شده ببندید.
- افزودنی EDD Integration: افزونه ادغام ساپورت کندی با افزونه EDD
- افزودنی Email Piping: ایمیل افزودنی Piping ایمیل برای ساپورت کندی است.
- افزودنی Export Ticket: خروجی گرفتن از تیکت های ثبت شده
- افزودنی Gravity Form Integration: ادغام ساپورت کندی با افزونه گرویتی فرم
- افزودنی Knowledgebase Integration: پایگاه دانش توسط PressApps ادغام برای ساپورت کندی
- افزودنی Private Credentials: افزودن یادداشت خصوصی برای ساپورت کندی
- افزودنی Satisfaction Survey: مشتریان می توانند عملکرد نمایندگان شما را برای تیکت ارزیابی کنند.
- افزودنی Schedule Tickets: مشتریان می توانند تیکت را برنامه ریزی کنند.
- افزودنی Timer: افزودنی تایمر برای ساپورت کندی
- دانلود حجم 22 مگابایت
- پیش نمایشپیش نمایش آنلاین
- مشکلی دارید؟ جواب خود را در پست فروم بگیرید
- منبع : بیست اسکریپت لطفا رعایت کنید