بخش پشتیانی هر وبسایت یکی از مهم ترین بخش های سایت به حساب می آید و باید توجه کافی را به آن داشت. امروزه کاربران ایرانی توجه بسیاری به عملکرد پشتیبانی سایت ها دارند و باید این پل ارتباطی را با رسیدگی کامل و دقیق حفظ کرد. امروز با یکی دیگر از سیستم های پشتیبانی در خدمت شما عزیزان هستیم با این تفاوت که این سیستم در قالب یک افزونه برای سیستم وردپرس کار می کند.
SupportEzzy یک افزونه بسیار حرفه ای در زمینه پشتیبانی سایت می باشد که امکان ارسال تیکت برای کاربران و مشتریان سایت را فراهم می کند. پشتیبانی وبسایت خود را به سیستم SupportEzzy بسپارید و با خیالی راحت درخواست ها و کاربرانتان را مدیریت کنید. توسط این سیستم هم می توان یک سایت پشتیبانی مستقل راه اندازی کرد و هم می توان آن را به بخش پشتیبانی سایت اصلی متصل کرد. پنل مدیریت قوی، مدیریت دسترسی مدیران، ایجاد فیلترهای سفارشی، منوی اعلانات، ارسال فایل پیوست، پشتیبان خودکار و… از جمله امکانات و ویژگی های این سیستم می باشند. در ادامه به امکانات کلی SupportEzzy اشاره می کنیم.
برخی امکانات افزونه وردپرس پشتیبانی و ارسال تیکت SupportEzzy :
- پشتیبانی از تمام نسخه های وردپرس
- الگو های اولویت (زیاد، مهم،عادی،کم)
- ارسال پاسخ سریع توسط پشتیبان ها
- تعیین سطح مدیریت و کاربری
- مدیریت منو های سایت
- سفارشی سازی کامل
- پنل مدیریت قوی
- انتخاب نماینده
- و…
- دانلود حجم 330 کیلوبایت
- پیش نمایشپیش نمایش آنلاین
- مشکلی دارید؟ جواب خود را در پست فروم بگیرید
- منبع : بیست اسکریپت لطفا رعایت کنید
کافیست افزونه را در مسیر wp-content/plugins آپلود کنید و سپس از بخش مدیریت افزونه ها آن را فعال نمایید.