تبلیغات
طراحی و بهینه سازیمشاهده
آخرین ارسال های تالار مشاهده انجمن
  • راه اندازی افزونه edd google drive 0 پاسخ 74 بازدید
  • چگونه از ابزار disavow tools استفاده کنیم؟ 1 پاسخ 334 بازدید
  • قالب enfold 0 پاسخ 146 بازدید
  • مشکلات اسکریپت stackpost یا grameasy 11 پاسخ 1363 بازدید
  • دانلود رایگان قالب نایس موزیک 2 پاسخ 315 بازدید
  • دانلود رایگان قالب مذهبی تبیان 3 پاسخ 290 بازدید
  • Elementor Pro 0 پاسخ 310 بازدید
  • همه چیز درباره گوگل سرچ کنسول 1 پاسخ 344 بازدید
  • اسکریپت کلیکی 0 پاسخ 232 بازدید
  • آموزش مجازی زبان انگلیسی 0 پاسخ 224 بازدید
  • هاست

    هاست

    ایجاد سیستم چت و پشتیبانی آنلاین در ووکامرس با افزونه WP Live Chat Support

    افزونه ها , افزونه ووکامرس

    راه اندازی قابلیت چت و گفتگوی آنلاین در فروشگاه ووکامرس با WP Live Chat Support افزونه رایگان وردپرس. مشتریان فروشگاه ها معمولا از فروشگاهی راضی هستند که بهترین پشتیبانی را دارد، شما میتوانید با ایجاد سیستم چت و پشتیبانی آنلاین در ووکامرس بهترین پشتیبانی را برای فروشگاه خود فراهم کنید، درست است که راه های زیادی برای پشتیبانی وجود دارند اما این روش بهترین راه است و با استفاده از آن میتوانید پشتیبانی فوق العاده ای برای فروشگاه خود فراهم کنید.

     

    افزونه چت و پشتیبانی آنلاین در ووکامرس گفتگوی زنده با کاربران

    از سیستم پشتیبانی و چت آنلاین معمولا برای سایت های هاستینگ و فروشگاهی استفاده میشود و استفاده از این قابلیت در این سایت ها میتواند بسیار کاربردی و ضروری باشد، مانند همیشه یک افزونه برای انجام هر کاری در وردپرس وجود دارد، خب در این مطلب نیز از یک افزونه قدرتمند و مطمئن استفاده خواهیم کرد در ادامه مطلب شما را با این افزونه آشنا خواهم کرد.

     

    افزونه WP Live Chat Support

    ایجاد سیستم چت و پشتیبانی آنلاین در ووکامرس با افزونه WP Live Chat Support

    کافیست نام افزونه WP Live Chat Support را در مخزن وردپرس در بخش افزونه ها» افزودن جستجو کنید و سپس آن را نصب و فعالسازی کنید، پس از فعالسازی مشاهده خواهید کرد که یک بخش با عنوان گفتگوی آنلاین به پیشخوان وردپرس اضافه شده است. در ادامه بخش های مختلف این افزونه را برای شما شرح خواهم داد.

    ایجاد سیستم چت و پشتیبانی آنلاین در ووکامرس با افزونه WP Live Chat Support

    تنظیمات

    در این بخش تب های مختلفی جهت پیکربندی تنظیمات افزونه وجود دارد که تمام بخش های آن را به شما توضیح خواهم داد.

    • دقت داشته باشید مواردی که به شرح آنها نمیپردازیم مربوط به بخش ویژه و غیر رایگان افزونه هستند.

    تنظیمات عمومی

    ایجاد سیستم چت و پشتیبانی آنلاین در ووکامرس با افزونه WP Live Chat Support

    • گفتگو فعال شده: با استفاده از این گزینه میتوانید قابلیت چت آنلاین را فعال و غیر فعال کنید.
    • نام و آدرس پست الکترونیک الزامی: اگر میخواهید کاربر به اجبار ایمیل و نام خود را وارد کند میتوانید از این گزینه استفاده کنید.
    • فیلد ورود جایگزین متن: متن موجود در فیلد ورود نوشته گفتگو انگلیسی است شما میتوانید در این بخش متن مورد نظر خود را وارد نمایید.
    • استفاده از اطلاعات کاربر در سایت لاگ این شده (وارد شده): اگر میخواهید فقط کاربران سایت از این قابلیت استفاده کنند میتوانید از این گزینه استفاده نمایید.
    • پنجره گفتگو در موبایل و تبلت نمایش داده شود: اگر میخواهید پنجره چت آنلاین در موبایل ها و تبلت ها نیز نمایش داده شود از این گزینه استفاده کنید.
    • ثبت کردن آدرس آی پی بازدید کنندگان: برای ثبت آی پی افرادی که وارد گفتگوی آنلاین میشوند میتوانید از این گزینه استفاده کنید.
    • پخش یک صدا در هنگام دریافت پیام جدید: در صورتی که میخواهید در هنگام دریافت پیام از سیستم چت صدایی شنیده شود از این گزینه استفاده نمایید.

    تب گفتگو

    ایجاد سیستم چت و پشتیبانی آنلاین در ووکامرس با افزونه WP Live Chat Support

    • تراز پنجره گفتگو: در این بخش میتوانید محل نمایش پنجره چت آنلاین را مشخص نمایید.
    • پاپ آپ خودکار: اگر میخواهید پنجره چت آنلاین به صورت پاپ آپ نمایش داده شود از این گزینه استفاده نمایید.
    • نمایش نام و نماد در پنجره گفتگو: با استفاده از این گزینه میتوانید نام و لوگوی خود را در پنجره چت آنلاین نمایش دهید.
    • پنجره چت را فقط به کاربرانی که لاگ این شده اند نشان بده: در صورتی که میخواهید فقط کاربران لاگین شده پنجره چت آنلاین را مشاهده کنند از این گزینه استفاده کنید.

    تب پیام های آفلاین

    ایجاد سیستم چت و پشتیبانی آنلاین در ووکامرس با افزونه WP Live Chat Support

    • به کاربران اجازه ارسال پیام آفلاین ندهید: اگر میخواهید در زمان آفلاین بودنتان کاربران نتوانند برای شما پیامی ارسال کنند از این گزینه استفاده نمایید.
    • آدرس پست الکترونیکی: در این بخش برای دریافت پیام آفلاین نیاز به ورود ایمیل خود خواهید داشت.
    • روش ارسال: در این بخش باید روش ارسال پیام را مشخص نمایید.
    • عنوان پنجره گفتگو در حالت آفلاین: در این بخش میتوانید عنوان پنجره چت آنلاین را برای هنگامی که آفلاین هستید مشخص نمایید.
    • فیلدهای متنی آفلاین: در این بخش میتوانید فیلد هایی که در حالت آفلاین نمایش داده میشوند را مشخص کنید.

    تب استایل

    ایجاد سیستم چت و پشتیبانی آنلاین در ووکامرس با افزونه WP Live Chat Support

    • انتخاب پوسته: در این بخش میتوانید قالب مناسبی را برای پنجره چت آنلاین مشخص کنید.
    • Colour Scheme:در این بخش میتوانید طیف رنگ های استفاده شده در پنجره را مشخص نمایید.
    • بخش متون: در این بخش میتوانید متن هایی که در حین چت برای کاربر نمایش داده میشود را مشخص کنید.
    • انتخاب یک انیمیشن: در این بخش میتوانید حالت انیمیشن ظاهر شدن پنجره چت آنلاین را مشخص نمایید.

    تب مسئولین سایت

    ایجاد سیستم چت و پشتیبانی آنلاین در ووکامرس با افزونه WP Live Chat Support

    در این بخش میتوانید فرد و یا افرادی که قرار است به پشتیبانی آنلاین بپردازند را مشخص کنید، اما در نسخه رایگان فقط میتوانید یک شخص را جهت انجام این کار مشخص نمایید.

    تب بازدید کننده های مسدود شده

    ایجاد سیستم چت و پشتیبانی آنلاین در ووکامرس با افزونه WP Live Chat Support

    در این بخش میتوانید آی پی فردی که نمیخواهید از چت آنلاین استفاده کند را مشخص کنید تا دیگر قادر به استفاده از این قابلیت نباشد.

    Surveys

    ایجاد سیستم چت و پشتیبانی آنلاین در ووکامرس با افزونه WP Live Chat Support

    در این بخش میتوانید برای کیفیت گفتگو و پشتیبانی یک نظر سنجی مشخص نمایید و زمان نمایش آن را مشخص کنید.

     

    تاریخچه

    در این بخش میتوانید مشاهده کنید که چه گفتگو هایی در چت صورت گرفته و چه گفتگو هایی در صف انتظار هستند.

     

    گفتگوهای از دست رفته

    در این بخش نیز چت های لغو شده نمایش داده خواهند شد.

     

    پیام های آفلاین

    در این بخش تمام پیام های کاربران در زمان آفلاین بودن بخش پشتیبانی نمایش داده خواهند شد. پس از ارسال درخواست چت از سوی کاربران شما با کلیک بر روی دکمه پذیرفتن گفتگو میتوانید درخواست کاربر را بپذیرید و شروع به گفتگو با او کنید. همانطور که گفتم امروزه در بیشتر سایت های قدرتمند از این قابلیت استفاده میشود و اگر میخواهید از رقبای خود عقب نباشید باید از این قابلیت برای افزایش رضایت کاربران خود استفاده نمایید.

    لطفا به این مطلب امتیاز بدید


    دانلود نسخه : 8.0.18


    هاست + دامنه رایگان برای وردپرس و سایر اسکریپت ها وطن هاست >

    مطلب مفیدی بود ؟
    نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 افزونه ها , افزونه ووکامرس

    لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=39489

    کلمات کلیدی پست :
    درگاه پرداخت
    مطالب مرتبط
    3,320نوفالو کردن لینک‌ها به صورت خودکار در وردپرس با افزونه Ultimate Nofollow تاریخ : 2018/06/2
    8,636افزونه فارسی فرم ساز پیشرفته وردپرس Quform نسخه 1.4.18 تاریخ : 2014/09/24
    5,640افزونه پلیر پخش زنده وردپرس bzplayer Pro تاریخ : 2019/03/15
    924افزودن css و جاوا اسکریپت سفارشی به قالب وردپرس تاریخ : 2019/09/14
    2,636سیستم عضویت و مدیریت کاربرن با افزونه پیشرفته Membership 2 Pro تاریخ : 2018/06/7
    5,529افزونه ایجاد کدهای کوتاه در وردپرس تاریخ : 2016/06/19
    5,352افزونه جستجو زنده به صورت آژاکس Mega Search برای وردپرس تاریخ : 2015/10/26
    3,012افزونه ایجاد صفحه در دست ساخت وردپرس Soon Countdown Builder تاریخ : 2018/05/14
    2,392پوسته شرکتی و کسب و کار DynamiX برای وردپرس تاریخ : 2018/10/3
    2,400طرح سوال در مورد محصول در ووکامرس با افزونه Product Enquiry for WooCommerce تاریخ : 2018/07/4
    1,164ارسال خودکار مطالب به توییتر با افزونه Post Tweets تاریخ : 2019/05/18
    4,894بروزرسانی خودکار تاریخ مطالب قدیمی وردپرس تاریخ : 2017/08/26
    برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
    قالب عشق بین انگشت ها
    قالب دخترونه و آرایش
    قالب زیبای ماشین
    قالب فانتزی و طنز چِشم
    قالب دختر رویایی
    قالب وبلاگ دکوراسیون
    قالب وبلاگ کلبه و درخت
    قالب دختر زیبا
    قالب پسرونه غمگین
    قالب عاشقانه قلب