ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

شش افزونه برتر وردپرس برای افزودن پاپ آپ به سایت

افزونه ها , افزونه وردپرس

داشتن لیست ایمیل از کاربران سایت یکی از ضروری ترین بخش ها برای هر وب سایت می باشد . مدیران سایت ها با استفاده از این لیست ایمیل ها و شناسایی کاربران خاص خود ، می توانند بازدید سایت خود را افزایش داده و فروش محصولاتشان را بیشتر کنند . وقتی که یک کاربر در لیست ایمیل شما عضو می شود در واقع می پذرید که مطالب سایت شما جذاب بوده و علاقه دارد که باز هم مطالب سایت شما را بخواند . چه چیزی از این بهتر …

 

اما تشویق کاربران به عضویت در لیست ایمیل یکی از سخت ترین مراحل بازاریابی است ، شما باید آنقدر مطالب جذاب و یا محصولات کاربردی داشته باشید که کاربر تمایل پیدا کند در لیست ایمیل شما عضو شود . هر چند روش های متنوعی برای تشویق کاربران به عضویت وجود دارد اما استفاده از پاپ آپ یکی از بهترین روش هاست . لازم به ذکر است که منظور ما از پاپ آپ تبلیغات و متد های زشت سایت ها و وبلاگ های ایرانی نیست ، این وب سایت ها بدون اینکه کاربر تمایلی به نمایش آگهی داشته باشد با یک کلیک ، هزاران صفحه را برای او باز می کند و …

 

شش افزونه برتر وردپرس برای افزودن پاپ آپ به سایت

 

منظور ما از پاپ آپ نمایش یک پنجره کوچک روی خود سایت است که کاربر را دعوت می کند که ایمیل خود را وارد کرده و عضو وب سایت شما شود . به هر حال اگر شما تا به حال قصد داشته اید که یکی از این پاپ آپ های زیبا را در سایت خود داشته باشید و هر بار از ترس کد نویسی و دستکاری و … از این نیت خود منصرف شده اید ، این مطلب ویژه شماست . در این مطلب به معرفی چهار افزونه برتر وردپرس می پردازیم که توسط آن ها شما قادر هستید به راحتی چند کلیک ، یک پاپ آپ زیبا را به وب سایت خود اضافه کنید ، در این مجموعه شش افزونه برتر وردپرس برای افزودن پاپ آپ به سایت معرفی و برای دانلود قرار داده شده است در ادامه مطالب باما همراه باشید .

 

WordPress Popup

شش افزونه برتر وردپرس برای افزودن پاپ آپ به سایت

این افزونه قدرتمند که محصول شرکت WPMUDEV می باشد یکی از افزونه های محبوب و کاربردی در این زمینه می باشد ، برخی از امکانات این افزونه عبارت اند از نمایش پاپ آپ ها در همه سایت و یا در یک آدرس خاص ، ساخت آسان پاپ آپ ها به راحتی ایجاد یک مطلب جدید در وردپرس ، تنظیمات حرفه ای برای مشخص کردن اینکه چه کسی این پاپ آپ را ببیند ، افزودن دلخواه گزینه عدم نمایش مجدد پاپ آپ ، سازگاری با همه قالب های وردپرس ، پتانسیل بالا برای شخصی سازی و …

 

MailChimp Forms by MailMunch

شش افزونه برتر وردپرس برای افزودن پاپ آپ به سایت

یکی دیگر از افزونه های کاربردی وردپرس در زمینه ی ارسال خبرنامه برای مشترکین خبرنامه ی سایت افزونه وردپرس MailChimp Forms by MailMunch می باشد که به کمک آن می توانید به راحتی فرم عضویت در خبرنامه را به هر شکلی که مایل هستید در سایت خود قرار دهید . افزونه وردپرس MailChimp Forms by MailMunch به شما این امکان را می دهد تا بتوانید فرم عضویت را در یک پنجره ی پاپ آپ , به صورت یک ابزارک در سایدبار سایت و یا به صورت یک نوار چسبنده در بالای صفحه ی سایت به نمایش بگذارید .

Arty Popup

شش افزونه برتر وردپرس برای افزودن پاپ آپ به سایت

اگر شما تشنه خلاقیت و نوآوری هستید این افزونه خوراک شماست ! همانطور که از نام افزونه پیداست توسط این افزونه قادر هستید که پاپ آپ های زیبا و خلاقانه ایجاد کنید . می توانید به راحتی تصویر زیمنه برای پاپ خود انتخاب کنید … اگر کمی به CSS هم آشنایی داشته باشید می توانید زیبا ترین و مرتبط ترین استایل را برای پاپ آپ خود ایجاد کنید . Arty Popup با اکثر مرورگر های مدرن سازگار می باشد .

 

Optin Revolution

شش افزونه برتر وردپرس برای افزودن پاپ آپ به سایت

یکی از مشکلاتی که برای پاپ آپ ها پیش می آیند این است که ممکن است توسط برخی از نرم افزارها بلوکه شوند و جلوی نمایش آن ها گرفته شود ، اما نه تا وقتی که شما از Optin Revolution استفاده می کنید .توسط Optin Revolution خواهید توانست که پاپ آپ های مهار نشدنی ! ایجاد کرده و آن ها را به هر کسی که تمای دارید نمایش دهید . این افزونه با داشتن بی نهایت ! تنظیمات سفارشی می تواند کلیه نیاز های شما را برآورده کند ، تغییر رنگ متن ها ، زمینه ، تصویر زمینه ، تغییر سایز نوشته ها و بسیاری دیگر تنها بخشی از توانایی های این افزونه می باشد .

 

Email Popup by Optin Cat

شش افزونه برتر وردپرس برای افزودن پاپ آپ به سایت

امروزه اطلاع رسانی در زمینه کسب و کار و جذب کاربر ثابت در وب سایت امری بسیار مهم و حیاتی می باشد که باعث می شود کاربران خود را از آخرین مطالب و محصولات خود مطلع کنید و نمودار فروش خود را بهبود بخشید. یکی از این راه ها عضویت کاربران در خبرنامه ایمیلی می باشد که با عضویت در آن کاربران بسته به انتخاب شما روزانه یا هفتگی آخرین مطالب و محصولات برای آنها ارسال می شود حال ما یک افزونه بسیار عالی و کاربردی دز این زمینه آماده کرده ایم که افزونه Optin Cat نام دارد این افزونه کاملا رایگان بوده و کاربران در عرض کمتر از 2 دقیقه می توانند در خبرنامه شما عضو شوند. در ادامه به برخی از امکانات این افزونه به صورت کلی نیز اشاره می کنیم

 

ITRO Popup Plugin

شش افزونه برتر وردپرس برای افزودن پاپ آپ به سایت

ITRO Popup یک افزونه منعطف با تنظیمات بسیار می باشد ، توسط این افزونه می توانید یک پاپ آپ دقیقا در مرکز صفحه ایجاد کنید ، برگه هایی را که می خواهید پاپ آپ در آن نمایش داده شود را مشخص کنید و یا تعیین کنید که پاپ آپ در کدام صفحات نمایش داده نشود . قابلیت کوچک و جالب این افزونه توانایی بستن پاپ آپ توسط کلید Esc کیبورد می باشد .

 

توسط این افزونه های کاربردی ، هر کاربر از مبتدی گرفته تا حرفه ای قادر خواهد بود به راحتی پاپ آپ های دلخواه را به سایت خود اضافه کرده و ضریب عضویت کاربران در لیست ایمیل شما را افزایش دهد ، در ضمن توسط افزونه های معرفی شده قادر هستید محتواهای دیگر خود (غیر از فرم عضویت و …) را هم به کاربران نمایش دهید .

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 افزونه ها , افزونه وردپرس
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=22306
کلمات کلیدی پست :
مطالب مرتبط
5,808افزودن css و جاوا اسکریپت سفارشی به قالب وردپرس تاریخ : 2019/09/14
8,444نصب گوگل آنالیز در وردپرس Google Analytics تاریخ : 2018/06/30
22,168افزونه وردپرس جدول قیمت گذاری ARPrice نسخه 3.1 تاریخ : 2019/01/11
10,632افزونه ایجاد گالری عکس با طرح موزاییک در وردپرس Fast Gallery Mosaic تاریخ : 2017/11/28
8,017با افزونه Hide My WP وردپرس خود را مخفی کنید! تاریخ : 2013/10/29
8,412قالب وردپرس وبلاگی One Pageily فارسی تاریخ : 2018/07/9
14,128پوسته مجله خبری NewsTube برای وردپرس تاریخ : 2016/07/6
16,365دانلود قالب موزیک Clubix برای وردپرس تاریخ : 2016/05/7
10,082افزونه سئو حرفه ای وردپرس 1Click WP SEO نسخه 4.0.4 تاریخ : 2016/01/10
18,051نمایش مطالب مرتبط به صورت درون خطی در وردپرس تاریخ : 2016/06/21
8,433دانلود افزونه سئوی ووکامرس WooCommerce SEO v1.1.3 تاریخ : 2014/08/23
22,909افزونه مدیریت فایل File Manager v5.2 برای وردپرس تاریخ : 2014/11/23
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file