ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده





پلتفرم رپورتاژ آگهی و بک لینک تسمینو
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

بهترین قالب های وردپرس برای ساخت سایت فروشگاهی را بشناسید!

رپورتاژ آگهی

بهترین قالب های وردپرس برای ساخت سایت فروشگاهی را بشناسید!

 

طراحی سایت کاری شگفت‌انگیز اما گاهی سخت و پیچیده است، مخصوصا اگر از صفر و با کدنویسی انجام شود. این قضیه در مورد طراحی سایت وردپرس کمی متفاوت است.

 

سازندگان هوشمند وردپرس قالب‌هایی را طراحی کرده‌اند تا کاربران از کدنویسی بی‌نیاز شوند و از این قالب‌های آماده برای سایت‌های خود استفاده کنند. برخی قالب‌ها به طور ویژه برای سایت‌های فروشگاهی، خبری و اطلاع‌رسانی، شرکتی و … طراحی شده و برخی دیگر از آن‌ها برای هر نوع سایتی مناسب هستند.

 

در این مقاله 9 مورد از بهترین قالب فروشگاهی را به شما معرفی کرده و ویژگی‌های هر کدام را برایتان توضیح می‌‌دهیم. با ما همراه باشید.

 

قالب فلت سام (Flatsome)

بهترین قالب های وردپرس برای ساخت سایت فروشگاهی را بشناسید!

فلت سام یک قالب بسیار کاربردی و چندمنظوره است که برای طراحی انواع سایت‌های خبری، شرکتی و … به کار گرفته می‌شود، اما کاربرد اصلی آن برای طراحی سایت‌های فروشگاهی است و اغلب به عنوان قالب فروشگاهی شناخته می‌شود. فلت سام پرفروش‌ترین و یکی از بهترین قالب‌های فروشگاهی در مارکت‌های فروش غالبی مثل تم فارست محسوب می‌شود. این قالب پرطرفدار و پرمزیت سرعت بسیار خوب و تجربه کاربری مناسبی دارد و با ارائه 20 دموی منحصربه‌فرد به شما اجازه طراحی یک سایت جذاب را می‌دهد. صفحه‌ساز اختصاصی قالب یعنی UX builder با قابلیت Drag & Drop کار می‌کند که امکانات و دسترسی‌های زیادی به شما می‌دهد.

 

قالب پورتو (Porto)
قالب پورتو به عنوان یکی از بهترین قالب‌های ووکامرس، ظاهری زیبا به سایت فروشگاهی شما می‌دهد. در حال حاضر، تعداد بسیار زیادی از فروشگاه‌های آنلاین با این قالب طراحی شده‌اند. وجود 20 دموی آماده و امکان شخصی‌سازی آن‌ها سایتی با سلیقه خودتان به شما تحویل می‌دهد. از دیگر مزیت‌های این قالب می‌توانیم به وجود المان‌های اختصاصی مثل اسلایدر، بنر، باکس، کروسل، پاورقی و …، سرعت بسیار بالا، واکنش‌گرا بودن، کدنویسی بی‌نقص، تطابق با پلاگین‌های مختلف و موارد دیگر اشاره کرد. صفحه‌ساز این قالب پرطرفدار WP Bakery است.

 

قالب وودمارت (Woodmart)
می‌توان گفت که وودمارت پرطرفدارترین قالب سایت فروشگاهی در میان ایرانیان است. دلیل این محبوبیت هم تشابه چند دموی آن با سایت دیجی‌کالا می‌باشد که معروف‌ترین فروشگاه آنلاین در ایران به حساب می‌آید. طراحی این قالب بسیار زیباست و سفارشی‌سازی آن با وجود امکانات زیادی که دارد، بسیار آسان است. این قالب همچنین با دو صفحه‌ساز WP Bakery و Elementor سازگاری بسیار مناسبی دارد. شما با 12 دموی جذاب و کاربردی این قالب می‌توانید امکانات دلخواه خود را به سایت وارد کنید. این قالب به دلیل سازگاری با پلاگینDokan وردپرس یا چندفروشگاهی، یکی از بهترین قالب‌ها برای سایت چندفروشگاهی می‌باشد

 

قالب شاپ‌کیپر (Shopkeeper)
اگر به دنبال یک قالب انعطاف‌پذیر و توسعه‌پذیر برای سایت خود هستید، ما استفاده از قالب شاپ کیپر را به شدت به شما توصیه می‌کنیم. قالب شاپ کیپر به عنوان دومین قالب پرفروش بعد از فلت‌سام در مارکت تم فارست، به طور اختصاصی برای فروشگاه‌های آنلاین طراحی شده و سبکی مدرن و مینیمال دارد که موردپسند بسیاری از افراد است. فراخوانی محصول با حالات و استایل‌های مختلفی در این قالب انجام می‌شود. پنل تنظیمات این قالب بسیار قدرتمند است، سرعت آن بالاست، قابلیت ایجاد سربرگ‌های نامحدود دارد و برای گوگل کاملا بهینه‌سازی شده‌است. صفحه‌ساز این قالب اختصاصی هم WP Bakery می‌باشد.

 

قالب ساووی(Savoy)

بهترین قالب های وردپرس برای ساخت سایت فروشگاهی را بشناسید!

قالب ساووی مخصوص طرفداران مینیمالیسم و سادگی در عین زیبایی است. با استفاده از این قالب می‌توانید تمام المان‌های مدرن را در سایت فروشگاهی خود پیاده کنید. ویژگی دیگر این قالب که آن را از دیگر قالب‌ها متمایز می‌کند، قابلیت ایجکس است که به طرز چشمگیری باعث بهبود تجربه کاربری و فعالیت راحت‌تر کاربران می‌شود. پشتیبانی این قالب از صفحه‌ساز المنتور دست شما را برای طراحی‌های خلاقانه باز می‌گذارد. قضیه به همین‌جا خلاصه نمی‌شود، برای نصب و بالا آوردن این قالب نیازی به نصب پلاگین هم ندارید. همچنین این قالب با بهره‌گیری از سیستم Lazy-Loading، سرعت بارگذاری سایت تا چند برابر افزایش پیدا می‌کند.

 

قالب مارت فیوری (Martfury)
مارت فیوری نیز از دیگر قالب‌هایی است که برای طراحی سایت‌های چندفروشگاهی بسیار مناسب و کاربردی است و دموهایی مخصوص این گونه فروشگاه‌ها دارد. با استفاده از این قالب استفاده از سایت شما توسط کاربر به امری بسیار ساده تبدیل می‌شود و درنتیجه، فروش شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد. دموهای قالب مارت فیوری بسیار شبیه به سایت‌های بزرگی مثل آمازون، فلیپ کارت و جومیا می‌باشد و به همین علت محبوبیت بسیار زیادی در بین وب‌مستران پیدا کرده است. برخورداری قالب مارت فیوری از پلاگین WPML به شما امکان ترجمه سایت‌تان به زبان‌های مختلف را می‌دهد. این قالب از دو صفحه‌ساز المنتور و WP bakery پشتیبانی می‌کند.

 

قالب نلس(Nels)
وجود پلاگین‌ها، شورتکدها و تنظیمات اختصاصی نقطه قوت این قالب نوآورانه است. این قالب کاملا واکنش‌گراست و در تمامی دستگاه‌ها به خوبی نمایش داده می‌شود. استفاده از آن بسیار آسان است و به غیر از سایت فروشگاهی، برای طراحی دیگر انواع سایت‌ها مثل شرکتی، خبری، وبلاگ و … نیز استفاده می‌شود. استفاده از این قالب ساخت مگامنوی باجزئیات، اسلایدرهای حرفه‌ای، سایدبار مخفی، صفحه ورود و سبد خرید ایجکس را برای شما امکان‌پذیر می‌کند. این قالب از آخرین ورژن‌ها ووکامرس و وردپرس پشتیبانی می‌کند.

 

قالب الکترو(Electro)

بهترین قالب های وردپرس برای ساخت سایت فروشگاهی را بشناسید!

آیا به دنبال یک قالب مناسب برای طراحی یک فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای هستید؟ ما قالب الکترو را به شما پیشنهاد می‌کنیم. طراحی صفحات در این قالب در اصل با سیستم Drag & Drop انجام می‌شود. این قالب به طور ویژه برای سایت‌های فروش محصولات الکترونیکی طراحی شده، اما شما می‌توانید از آن برای طراحی انواع سایت فروشگاهی استفاده کنید. ویژگی‌های پیشرفته سایت‌هایی محصولات الکترونیک و دیجیتال مثل آمازون، علی بابا، اکسپرس و … نیز در این قالب وجود دارد. مزیت مهم این قالب وجود 2 نسخه متفاوت برای حالت اپلیکیشن در موبایل است. این قالب بسیار سبک و منعطف و کار با آن بسیار راحت است.

 

قالب نیلسن(Nilsen)

نیلسن از دیگر قالب‌های مناسب برای طراحی سایت‌های فروشگاهی می‌باشد. تنظیمات پیشرفته ووکامرس مثل لیست علاقمندی‌ها، مقایسه محصولات، مشاهده سریع، بررسی پیشرفته، پاپ‌آپ تبلیغاتی و تنظیمات دیگر همگی در این قالب وجود دارند. همچنین این قالب برای کاربران فارسی‌زبان یک گزینه ایده‌آل است، چرا که تنظیمات راستچین و پنل مدیریت فارسی مدیریت سایت طراحی شده با این قالب را تسهیل می‌کند. افزونه‌های این قالب بسیار متنوع و کاربردی هستند و این قالب برای موتورهای جستجو کاملا بهینه‌شده است.

 

جمع‌بندی
طراحی سایت از صفر و با کدنویسی کاری سخت و پیچیده است که زمان زیادی از شما می‌گیرد و بالا آوردن سایت شما را به تعویق می‌اندازد. خوشبختانه قالب‌هایی آماده به این منظور طراحی شده‌اند که شما را چند مرحله جلو می‌اندازند و مهم‌تر از آن، کار طراحی سایت را بسیار راحت‌تر از قبل می‌کند، به طوری که حتی می‌توانید صفحات محتلفی را با سلیقه خودتان طراحی کنید. در این مقاله 9 مورد از پرطرفدارترین و کاربردی‌ترین قالب‌های فروشگاهی وردپرس را معرفی کرده و به طور مفصل توضیح دادیم. البته قالب‌های زیادی در این لیست جا می‌گیرند اما ما به این چند مورد بسنده کردیم.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای : 1

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 رپورتاژ آگهی
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=65737
مطالب مرتبط
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file