ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

سبدگردانی ارز دیجیتال چگونه است؟

رپورتاژ آگهی

سبدگردانی ارز دیجیتال یکی از اصطلاحات مهمی است که افراد با ورود به بازار ارزهای دیجیتال، نظیر بیت کوین و سرمایه گذاری در این بازار با آن مواجه خواهند شد. بازار ارزهای دیجیتال، مانند تمام بازارهای سرمایه‌‌گذاری همچون بازار بورس، بازار ارز، بازار مسکن، بازار خودرو و غیره ریسک‌های مخصوص به خود را دارد. بنابراین بهتر است قبل از ورود به  هر بازاری اطلاعات و آگاهی خود را افزایش دهید و با شناخت بیشتر جلوی ضررهای مالی را بگیرید. همه افراد معمولی، توانایی حضور در این بازار و کسب سود بیشتر را ندارند. بنابراین برای جلوگیری از ضرر مالی بهتر است که سرمایه خود را به یک سبدگردان باتجریه، حرفه‌ای و متخصص مانند صرافی ارز دیجیتال کوین کده بسپارند. سبدگردان‌های ماهر به خوبی بازار را تحلیل کرده و با خرید و فروش به موقع، ارز دیجیتال سرمایه افراد را افزایش می‌دهند. در این مقاله قصد داریم اطلاعات بیشتری درباره سبدگردانی ارز دیجیتال در اختیار علاقه‌مندان قرار دهیم.

سبدگردانی ارز دیجیتال چگونه است؟

سبدگردان کیست و چه وظیفه‌ای بر عهده دارد؟

سبدگردان (Portfoilo Manager) فردی است که با استفاده از دارایی‌های یک فرد حقوقی یا حقیقی در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می‌کند. این فرد می‌تواند با تجربه و دانش خود وضعیت بازار را تحلیل و پیش بینی کند و پس از نتیجه گیری‌های لازم برای خرید و فروش و استعلام قیمت تتر و سایر ارزهای دیجیتال اقدام نماید. درواقع این فرد با سبدگردانی ارز دیجیتال مدیریت سرمایه یک فرد دیگر را بر عهده خود می‌گیرد. سبدگردانی یا مدیریت پرتفو ( portfolio Managerment) یکی از اصطلاحات و مفاهیم جذاب و پرکاربرد در بازار سرمایه محسوب می‌شود. سبد گردان با توجه به میزان ریسک پذیری و سطح سرمایه فرد و با در نظر گرفتن خصوصیات رفتاری و ویژگی‌های خلق‌وخوی او با ایجاد سبد مخصوص، به مدیریت سرمایه‌اش در بازار ارزهای دیجیتال می‌پردازد. بازار ارزهای دیجیتال دارای پتانسیل بسیار بالایی است و افراد با در اختیار گذاشتن سرمایه خود به سبدگردان، سود بیشتری به دست می‌آورند و طبق قرارداد سبدگردانی به او کارمزد می‌دهند. طبق قانون، سود حاصل از سبدگردانی معاف از مالیات است و به سرمایه‌گذار تعلق می‌گیرد.

 

چرا باید به سبدگردانی ارز دیجیتال اعتماد کنیم؟

اگر به روند و نحوه انجام سبدگردانی ارز دیجیتال توجه داشته باشید، متوجه می‌شوید که اصول سبدگردانی به‌طورکلی دارای چند مرحله است. سبد گردان در اولین مرحله بعد از ایده‌پردازی‌های لازم یک پرونده تجاری ایجاد می‌کند. سپس روش‌هایی را که تضمین‌کننده سرمایه گذاری و سودآوری هستند به ترتیب اولویت دسته بندی کرده و با انتخاب ابتکار عمل، برنامه‌ریزی‌های مورد نیاز را انجام می‌دهد. در آخرین مرحله نیز با ابتکار عمل و اجرای برنامه‌ریزی‌های انجام شده، باعث دریافت سود بیشتر و بازگرداندن سرمایه خواهد شد. تمام مراحلی که به‌طور خلاصه ذکر کردیم دارای فرآیندهای مختلفی هستند که فقط یک سبدگردان ماهر و باتجربه از آن‌ها آگاه است. چیزی که در این بین از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است تصمیم سبدگردان بر اساس همه مراحل و فرآیندهای مربوط به آن است.

سبدگردانی ارز دیجیتال چگونه است؟

عواملی وجود دارند که در موفقیت سبدگردانی ارز دیجیتال دخیل و تاثیرگذار می‌باشند. به‌عنوان مثال؛ گاهی اوقات موضوعی که از نظر افراد معمولی پرسود و مناسب به نظر می‌رسد، از نظر سبدگردان ممکن است بی‌ارزش باشد. یا به‌طورکلی در اولویت‌های پایین قرار بگیرد. سبد گردان با اولویت بندی مناسب می‌تواند سرمایه‌گذاری پرسودتر و کارآمدتری را ارائه دهد و در زمان صرفه‌جویی کند. بنابراین با اعتماد به سبدگردانی ارز دیجیتال می‌توان، سرمایه خود را در این بازار به میزان زیادی افزایش داد و در نتیجه ضررهای مالی را به شدت کاهش داد.

 

آشنایی با اصول و قواعد مهم سبدگردانی ارز دیجیتال

1) هم‌راستایی استراتژیک با اهداف مالی بلند مدت

یکی از اصول و قواعد مهم و کارآمد سبدگردانی ارز دیجیتال هم‌ راستایی آن با اهداف مالی بلند مدت برای سرمایه است. تنظیم سبدگردانی هر فرد با توجه به تجزیه تحلیل‌ها و هدف‌های مالی او انجام می‌شود. در واقع استراتژی که توسط سبدگردان اتخاذ می‌شود حتما باید با اهداف مالی فرد هم‌راستا باشد. با این نوع تصمیم‌گیری دایره سرمایه‌گذاری کوچک‌تر می‌شود و فقط سهم‌های متناسب با نیاز، شناسایی شده و مابقی سهم‌ها کنار گذاشته می‌شوند. با مدیریت صحیح سبدگردانی توسط یک فرد کاربلد و حرفه‌ای شانس کسب سود بالا به میزان زیادی بیشتر خواهد شد.

 

2) مدیریت سرمایه و استفاده از آن در زمان مناسب

سرمایه‌های مالی به‌عنوان دارایی‌های باارزش و مهم افراد یا سازمان‌ها شناخته می‌شوند و استفاده درست و به‌موقع از آنها، باعث موفقیت سبدگردانی ارز دیجیتال خواهد شد. مدیریت سرمایه مالی ممکن است برای ارگان‌ها و سازمان، کار نسبتا ساده‌ای به نظر برسد اما افراد معمولی را دچار چالش می‌کند. این افراد گمان می‌کنند که مدیریت سرمایه کار بسیار سختی است و به همین دلیل از یک سبدگردان کمک می‌گیرند. سبدگردان با مدیریت صحیح سرمایه و استفاده به موقع از ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین به خوبی می‌تواند با خرید و فروش و استعلام قیمت بیت کوین سرمایه فرد را افزایش دهد‌.

 

3) برنامه‌ریزی دقیق و گزارش‌دهی از نحوه سبدگردانی

یکی دیگر از اصول و قواعد مهم سبدگردانی ارز دیجیتال این است که فرد به خوبی از روند سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال آگاهی داشته باشد و بداند که در چه مرحله‌ای قرار دارد. در تمام بازارهای مالی از جمله بازار ارزهای دیجیتال، سرمایه افراد با خطراتی همراه است‌. سبدگردان با برنامه‌ریزی دقیق و تجزیه و تحلیل‌های به‌موقع و استفاده از استراتژی‌های سیستماتیک نگرانی‌های فرد را بابت از دست رفتن سرمایه کاهش می‌دهد و با گزارش‌دهی دقیق از مراحل سرمایه گذاری و نتایج به دست آمده به فرد کمک می‌کند تا برای پروژه‌های مالی خود بهترین تصمیم را اتخاذ کند.

سبدگردانی ارز دیجیتال چگونه است؟

سبدگردانی ارز دیجیتال را به صرافی کوین کده بسپارید

اگر قصد دارید در بازار ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین به سود بالایی دست پیدا کنید، مدیریت کارهای خود را به یک سبدگردان مورد اعتماد و باتجربه بسپارید. سبدگردانی ارز دیجیتال اهمیت بسیارزیادی دارد؛ زیرا قرار است که دارایی خود را در اختیار فرد دیگری قرار دهید. در انتخاب سبدگردان به سابقه کاری و خوش‌نامی او توجه داشته باشید. یکی از سایت‌های صرافی بسیار معتبر که به مخاطبان خود در زمینه انتخاب سبدگردان کمک می‌کند، صرافی کوین کده با آدرس اینترنتی http://coinkade.com است. کوین کده فعالیت خود را از سال 1397 آغاز کرد. این سایت بستری کاملا امن برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال فراهم کرده و دانش عمومی افراد را به شدت افزایش داده است. تیم پشتیبانی صرافی کوین کده در تمام ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به مخاطبان می‌باشد.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای : 1

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 رپورتاژ آگهی
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=59090
کلمات کلیدی پست :
مطالب مرتبط
3,204آیا زمستان بازار کریپتو فرا رسیده است؟ اصلاح قیمت‌ها تا کجا ادامه دارد؟ تاریخ : 2022/07/14
15,079اسکریپت حمایت مالی و جذب سرمایه Fundme تاریخ : 2016/12/11
11,500دانلود افزونه وردپرس UserCredits نسخه 4.1 تاریخ : 2015/04/25
20,934قالب جذب سرمایه گذاری Backer برای وردپرس تاریخ : 2016/09/30
31,638اسکریپت نمایش نرخ و ارز بیت کوین Bitcoin Rates تاریخ : 2017/07/3
11,212اسکریپت محاسبه ارزش و سود بیت کوین Bitcoin What If تاریخ : 2018/03/29
9,616دانلود قالب HTML صفحه فرود کریپتوکارنسی BuyCoin تاریخ : 2019/01/8
4,408خرید و فروش ارز دیجیتال تاریخ : 2022/03/2
7,396دانلود قالب لایه باز PSD سایت بیت کوین و کریپتوکارنسی Cryptonex تاریخ : 2019/07/12
7,228کارمزد صرافی‌های ایرانی تاریخ : 2022/03/23
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file