ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

ضرورت نصب دوربین مداربسته هایک ویژن

رپورتاژ آگهی

در دنیای امروز، خرید و نصب دوربین مداربسته یکی از ملزومات کنترل و برقراری امنیت می باشد که می تواند به میزان قابل توجهی ما را در نظارت و اطلاع از رخدادهای محیط پیرامون یاری سازد. همانطور که می دانیم، محصولات هایک ویژن به علت دارا بودن کیفیت، ویژگی ها و قابلیت های انحصاری دارای محبوبیت بسیاری در میان کاربران هستند. در این مقاله، نکاتی در خصوص نصب دوربین مداربسته هایک ویژن ارائه می کنیم.

ضرورت نصب دوربین مداربسته هایک ویژن

خرید و نصب دوربین مداربسته هایک ویژن چه قابلیت هایی را فراهم می سازد ؟
شما با نصب دوربین مداربسته هایک ویژن، می توانید محیط را از راه دور تحت کنترل و نظارت خود قرار دهید، تردد افراد و وسایل نقلیه را تحت کنترل خود قرار دهید و یا چهره افراد در حال تردد در محل مورد نظر را مورد بررسی قرار دهید.
محصولات هایک ویژن، آنقدر متنوع و کاربردی هستند که می توان هر یک از آن ها را در کاربردی خاص مورد استفاده قرار داد.

 

در ادامه مزیت های نصب دوربین مداربسته هایک ویژن را ارائه می نماییم.

  • می توان با نصب دوربین مداربسته هایک ویژن از نوع پلاک خوان، تردد خودروها و زمان ورود و خروج آن ها را تحت کنترل قرار داد و گزارشات روزانه، هفتگی، ماهیانه و سالانه در دسترس داشت.

ضرورت نصب دوربین مداربسته هایک ویژن

iDS-2CD7026G0/EP-IHSY : این دوربین تحت شبکه 2MP از نوع باکس می باشد و در دسته ANPR یا پلاک خوان جای دارد. همچنین می توان پلاک هایی را در لیست سفید و سیاه این دوربین قرار داد و بر این مبنا ورودی پارکینگ ها و مجتمع های مسکونی را تحت نظارت قرار داد. در طراحی بدنه این دوربین از استاندارد IP66 ( مقاومت در مواجهه با گرد و غبار، باران و برف ) و IK10 ( مقاومت در مقابل ضربات خارجی ) بهره گرفته شده است. این دوربین از قابلیت های هوشمندی چون : عبور از خط، ورود به منطقه ممنوع، تغییر صحنه و … پشتیبانی می کند. با نصب دوربین مداربسته هایک ویژن مذکور می توان علاوه بر مدیریت تردد خودروها، به آنالیز محیط پیرامون پرداخت.

 

  • هایک ویژن، سبد گسترده ای از دوربین های بولت و دام را ارائه می سازد که به منظور امر نظارت تصویری در منازل، ادارات، پاساژها، مغازه ها، بیمارستان و مراکز درمانی، دانشگاه ها، مدارس و مراکز آموزشی و حتی محیط های خارجی مورد استفاده قرار می گیرند. پیش از خرید دوربین مداربسته هایک ویژن، نیاز است که میزان بودجه و قابلیت های مورد نظر را مشخص کرد و نصاب و یا فروشنده را از آن ها مطلع ساخت تا بتوان خریدی آگاهانه داشت و محصولی را تهیه کرد تا تمام انتظارات ما را در خصوص نظارت و کنترل محیط فراهم سازد.

ضرورت نصب دوربین مداربسته هایک ویژن

  • می توان با نصب دوربین مداربسته هایک ویژن با قابلیت ColorVu، در تمام ساعات شبانه روز تصاویر تمام رنگی با وضوح بالا، داشت. قابلیت ColorVu، می تواند ما را در امر پلاک خوانی در شب یاری سازد.

DS-2CE10DF3T-FS : این دوربین 2MP بولت هایک ویژن، از تکنولوژی TVI می باشد و قادر است که تصاویر را به همراه صدای محیط پیرامون ارائه نماید. این دوربین سازگاری لازم را با دستگاه های ذخیره ساز از تکنولوژی CVBS، AHD، CVI و TVI را دارد و با بهره گیری از WDR:130dB قادر است تصاویر مناسبی را در تضادهای نوری ارائه نماید. بدنه این دوربین 2MP، از جنس فلز می باشد و با بهره گیری از استاندارد IP7، در مقابل گرد و غبار، باران و برف مقاوم است.

 

DS-2CE72DF8T-F : این دوربین مداربسته 2MP دام هایک ویژن، دارای قابلیت ColorVu می باشد و با بهره گیری از WDR:130dB قادر است تصاویر مناسبی را در تضادهای نوری ارائه نماید و سازگاری لازم را با دستگاه های ذخیره ساز از تکنولوژی های CVBS، AHD، CVI و TVI را دارد. بدنه این دوربین بر استاندارد IP68 طراحی شده است و انتخابی عالی برای محیط های خارجی نیز می باشد.

 

  • با نصب دوربین مداربسته هایک ویژن بولت و دام با قابلیت Face Detection و Face Recognition نیز می توان، محیط پیرامون خود را با دقت بیشتری ارزیابی کرد.

DS-2CD2047G2-L(U) : این دوربین مداربسته 4MP بولت هایک ویژن تحت شبکه، قادر است که به دسته بندی وسایل نقلیه و افراد بپردازد و با بهره گیری از قابلیت های هوشمند، می تواند ما را در آنالیز و نظارت محیط پیرامون یاری سازد. همچنین می تواند تصاویر تمام رنگی در روز و شب را ارائه نماید. از دیگر قابلیت های مهم این دوربین، ویژگی Face capture می باشد که بر مبنای آن می توان چهره افراد در حال تردد یا حاضر در محیط را شناسایی کرد. بدنه این دوربین در مقابل گرد و غبار، باران و برف مقاوم است و از استاندارد IP67 پشتیبانی می کند.

ضرورت نصب دوربین مداربسته هایک ویژن

⦁ می توان با نصب دوربین مداربسته هایک ویژن از نوع پانوراما یا چند لنزی، محیط هایی وسیع و با ارتفاع سقف زیاد را به صورت کامل پوشش داد و به جای نصب چند دوربین، از یک دوربین حرفه ای پانوراما استفاده کرد. این دوربین ها داری چند لنز می باشند که معمولا یکی از لنزها به صورت PTZ عمل می کند و قابلیت چرخش و زوم بر روی سوژه های مورد نظر ما را دارند، بقیه لنزها به صورت ثابت قرار گرفته اند و می توانند دید کاملی از محیط پیرامون را برای ما مهیا سازند.

 

در نصب دوربین مداربسته هایک ویژن، توجه به چه نکاتی ضروری است ؟
پس از انتخاب و خرید دوربین مداربسته، نوبت به نصب می رسد که در این مرحله می بایست توجه کافی و لازم را در خصوص رعایت استانداردهای نصب داشت و مراحل نصب را به افرادی سپرد که تبحر و دانش لازم را در خصوص اجرای این فرآیند داشته باشند چرا که بارها دیده شده است که عدم رعایت و اصول نصب موجب آسیب جدی به تجهیزات کاربران شده است.

 

توصیه می گردد در یک پروژه، برای هر دوربین یک آداپتور جداگانه در نظر گرفته شود و فاصله دوربین تا آداپتور از حد استاندارد بیشتر نباشد. همچنین از نصب دوربین بر روی فلز خودداری نمایید و یا عایقی را بین دوربین و سطح فلز قرار دهید.

 

ضرورت نصب دوربین مداربسته هایک ویژن

شما می توانید با خرید محصولات هایک ویژن با گارانتی و ضمانت 25 ماه فراگستر الکترونیک، هیچ دغدغه و نگرانی در خصوص خدمات پس از فروش سیستم دوربین مداربسته هایک ویژن خود نداشته باشید. شما می توانید با تماس با شماره 02153862 و ارتباط با واحد فروش و یا مراجعه به وب سایت فراگستر، از نزدیکترین نمایندگی در شهر محل سکونت خود مطلع شوید و به آسانی خرید خود را انجام دهید.

 

کلام آخر در خصوص ضرورت نصب دوربین مداربسته هایک ویژن
همانطور که شرح داده شد، با نصب دوربین مداربسته هایک ویژن در محیط پیرامون خود می توان، به میزان قابل توجهی محیط را تحت نظارت و کنترل قرار داد و از جزئیات رخدادهای محیط پیرامون مطلع شد.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 رپورتاژ آگهی
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=57328
مطالب مرتبط
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file