خرید هاست ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده





تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

ویپ و سیگارالکترونیکی، بهترین راه تایید شده برای ترک سیگار

رپورتاژ آگهی

ویپ و سیگارالکترونیکی، بهترین راه تایید شده برای ترک سیگار

چند سالیه که در تمام دنیا، استفاده از دستگاه های ویپ و سیگارهای الکترونیکی رواج یافته اند.این دستگاه ها، مایعی که حاوی نیکوتین هستند را تبدیل به بخار میکند.بیاید کمی راجع به ویپ و سیگارالکترونیکی بیشتر بدونیم.

 

چرا دستگاه های ویپ یا همان سیگارالکترونیکی در ذهن مردم، مضر جا افتاده اند؟ واقعیت هایی که باید بدانید!
حدود 10 درصد مردم دنیا باورهای غلطی درباره مضرات ویپ و سیگار الکترونیکی دارند !باورهایی که متاسفانه به صورت جهت دار توسط رسانه ها در ذهن مردم ایجاد شده است.بذارید اول به شما بگیم استفاده از سیگارهای الکترونیک و دستگاه های ویپ، برای افرادی که هیچ گونه مصرف دخانیات (سیگار و قلیان) ندارند مضر است.اما، نکته ای که به آن توجه نمیشه، این هست که طبق تحقیقات پزشکان در سراسر دنیا، استفاده از سیگار الکترونیکی و دستگاه ویپ برای افراد سیگاری، تا 95 درصد ضرر کمتری نسبت به سیگار کشیدن برای آنها دارد.

 

آیا سیگارالکترونیکی و ویپ مضر است؟
بر اساس یک مطالعه جدید، افراد سیگاری که قصد ترک سیگار را دارند زمانی که به طور همزمان از سیگار الکترونیکی استفاده میکنند و از مشاور هم مشاوره میگیرند، نسبت به افرادی که فقط مشاوره گرفتند، دو برابر شانس بیشتری برای موفقیت در ترک سیگار دارند.

 

به نقل از وزارت بهداشت بریتانیا، بهترین و موثر ترین روش برای ترک و یا جایگزینی سیگار برای افراد سیگاری، استفاده از دستگاه های ویپ و سیگار های الکترونیکی هستند.این مقاله در وب سایت این مرکز در سال 2020 منتشر شد که در آن صریح بیان میشود که “بهترین راه خروج مصرف دخانیات، جایگزینی و استفاده ویپ و سیگارالکترونیکی است.سیگارهای الکترونیکی بی ضرر نیستند، اما میزان ضرر آنها نسبت به مصرف سیگار و قلیان و … شدیدا کمتر است.”

 

یک مطالعه جدید در مجله پزشکی انگلستان نشان میدهد که استفاده از ویپ راه بسیار خوبی برای جذب نشدن جوانان به استعمال دخانیات است. این تحقیق که بخش کنترل مصرف تنباکو در مجله پزشکی بریتانیا (British Medical Journal) منتشر شد، خبر میدهد که نوجوانی که از ویپ استفاده میکنند کمترازهم سن و سال های خود که اولین بار محصولات حاوی تنباکو را امتحان کردند ، به سمت مصرف سیگار و قلیان کشیده میشوند.

 

محققان این مجله از داده های تحقیق ملی توتون و تنباکو ایالات متحده برای آزمایش و مقایسه ومصرف سیگار الکترونیکی با انواع مختلف محصولات حاوی تنباکو استفاده کردند.آنها دریافتند که سیگار رایج ترین محصول برای شروع مصرف دخانیات است و به دنبال آن سایر محصولات قابل احتراق ، غیر قابل احتراق و سیگارهای الکترونیکی قرار می گیرند.نتیجه جالب این تحقیقات این است که کمتر از 1 درصد از نوجوانانی که با سیگار الکترونیکی شروع کرده اند ، به سمت مصرف سیگار رفتند.

“در کل تحقیقات این مجله پزشکی نشان می دهد که در دوره زمانی مدنظر ، مصرف سیگارهای الکترونیکی ؛ کاملا بعید است که به عنوان دروازه ورود به سمت مصرف سیگارعمل کند، و در واقع بیشتراحتمال دارد که به عنوان راهی برای خروج ازدنیای سیگار برای نوجوانان آسیب پذیر عمل کرده باشد.”

ویپ و سیگارالکترونیکی، بهترین راه تایید شده برای ترک سیگار

بیایید برای یک بار هم که شده برای این سوال که “آیا استفاده از ویپ و سیگار الکتریکی خطرناک است؟” یک جواب کاملا مستند و قانع کننده پیدا کنیم!
اصلا چه کسی بار اول این آمار را اعلام کرده است؟

 

وزارت بهداشت عمومی انگلستان که متشکل از 5000 هزار دانشمند و محقق در حوزه بهداشت و سلامت است در سال 2014 با ارائه یک مطالعه تحقیقاتی دقیق این عدد را اعلام کرد.محققین از منابع بسیار گسترده ای برای این آزمایش استفاده کردند و مجموعا 12 محصول را برای بررسی از جمله انواع سیگار, قلیان و سیگار الکتریکی انتخاب کردند و آنها را در برابر 14 مورد “معیار آسیب” آزمایش کردند.هر یک از این 12 محصول پس از بررسی بین 0 تا 100 (از کم ضررترین تا مضرترین) امتیاز دهی شدند و در کمال تعجب سیگار با امتیاز 100 از 100 مضرترین محصول از بین 12 محصول مورد بررسی بود!
و اما قسمت دردناک و بحث برانگیزتر این تحقیقات این است که بزرگترین رسانه های سراسر جهان با علم به این که این امر یک واقعیت اثبات شده و غیرقابل انکار است,باز هم اصرار بر خطرناک بودن ویپ ها و سیگارهای الکترونیکی دارند.و این جایی است که مافیای تولید, واردات و صادرات سیگار با حمایت دولت ها و رسانه های مرجع نه تنها این حقیقت را معکوس جلوه میدهند بلکه با استفاده از قدرت و نفوذ خود از تبلیغ این محصولات توسط شرکت ها و رسانه ها هم جلوگیری میکنند.

 

طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی ،متاسفانه روند رو به كاهش در تعداد سیگاری ها در سطح جهان (که به بیش از یك میلیارد رسیده است) بسیار ناچیز است اما خوشبختانه این روند مداوم بوده و از این بابت میتوان خوشحال بود.

 

طبق آمار شبکه خبری بی بی سی به نقل از Euromonitor International این روند درباره ویپینگ و استفاده از دستگاه های ویپ یا همان سیگارهای الکترونیکی متفاوت است. تعداد افرادی که از دستگاه ویپ و سیگار الکترونیکی استفاده میکنند به سرعت در حال افزایش است بطوری که از حدود هفت میلیون نفر در سال 2011 به 41 میلیون نفر در سال 2018 افزایش پیداکرده است.

ویپ و سیگارالکترونیکی، بهترین راه تایید شده برای ترک سیگار

مطالعه رفرنس ها و مطالبی که به شما در تصمیم گیری و صحت این مطلب به شما کمک میکند:

نتیجه گیری:
با رعایت یک سری شروط، استفاده از سیگارهای الکترونیکی و ویپ بد که نیست، خوب هم هست.اول اینکه آن فرد حتما سیگاری باشد.دوم اینکه سن قانونی داشته باشد.سوم اینکه از کالاها و مایع های اصلی با استانداردهای جهانی استفاده کنند و نه کالاهای تقلبی!

در صورتی که تمایل به اطلاعات بیشتر و خرید کالای اصلی را دارید، میتوانید به وب سایت ویپ ایران، مرجع ویپرهای کشور که در طول چند سال فعالیت، نماینده رسمی برندهای مطرح در دنیاست و همیشه کالاهای اصلی را ارائه میکنه، سربزنید و اطلاعات خودتان را کامل تر کنید و هر مدل ویپ و تجهیزاتی که خواستید نیز از ویپ ایران تهیه کنید.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 رپورتاژ آگهی
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=55731
مطالب مرتبط
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file