ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

باز کردن لینک خروجی در تب جدید مرورگر

مقالات,آموزش,ترفند , آموزش ها , وردپرس

باز کردن لینک خروجی در تب جدید مرورگر در واقع به کاربر شما این امکان رو می‌‌ده تا بدون نیاز به ترک کردن سایت شما بتونه هر لینکی رو در یک صفحه جدید باز کنه.

 

به طور عمده بسیاری از مبتدیان برای اینکه بتونند یک لینک رو در یک پنجره جدید باز کنند تلاش زیادی می‌‌کنند که این موضوع به این دلیل است که کاربر دوست دارد بدون از دست دادن صفحه فعلی، لینک را باز کند.

 

در اینجا ما بهترین روش‌‌هایی که می‌‌تونه به شما کمک کنه تا بتونید لینک‌‌های خروجی رو در یک پنجره جدید باز کنید. پس مواردی رو نشان خواهیم داد و شما به دلخواه خودتون می‌‌تونید یکی از این موارد رو انتخاب کنید.

 

چرا و چه زمانی باید لینک‌‌های خروجی را در یک تب جدید باز کنیم؟

لینک‌‌های خروجی در واقع لینک‌‌هایی توی سایت شما هستند که شما امکان کنترل اون‌‌ها رو ندارید در واقع این لینک‌‌ها به شما تعلق ندارند. به طور معمول اگر شما یک لینک رو به یک وب‌‌سایت خروجی وصل کنید کاربرانتان به راحتی و تنها با کلیک بر روی یک لینک از سایت شما خارج می‌‌شوند.

 

کاربران به راحتی آخرین سایتی که بازدید کردند رو از یاد می‌‌برند. اگه کاربر برگه‌‌های زیادی رو باز کنه ممکنه اصلا نتونه سایت شما رو دوباره پیدا کند.

 

برای اینکه بازدیدکنندگان سایت شما بتونند تجربه کاربری بهتری رو تجربه کنند پیشنهاد می‌‌کنیم حتما لینک‌‌های خروجی سایتتون توی یک صفحه جدید باز شود. با این کار در واقع صفحه‌‌ی اصلی که سایت شما است از بین نمی‌‌رود و کاربر می‌‌تونه کار با سایت شما رو از جای قبلی که رها کرده از سر بگیرد.

 

یکی دیگه از مزایای مورد توجه باز شدن لینک‌‌های خروجی در تب جدید بالا رفتن آمار بازدید از صفحه و مشارکت کاربران در سایت شما است. با استفاده از این موضوع در واقع کاربر این امکان رو داره که به برگه‌‌ی قبلی بازگردد و خواندن مقاله‌‌ای که شروع کرده بود رو به اتمام برساند.

 

کاربرانی که زمان بیشتری رو در سایت شما سپری می‌‌کنند در واقع برای پیوستن به خبرنامه، خرید محصول از سایت شما، ارسال نظر و دنبال کردن شما در شبکه‌‌های اجتماعی شما احتمال بیشتری به نسبت دیگر کاربران دارند.

 

باز کردن لینک در تب جدید مرورگر با گوتنبرگ

ویرایشگر محتوای جدید وردپرس یا گوتنبرگ دارای یک ویژگی داخلی بسیار خاص است که به شما این امکان رو می‌‌ده که لینک‌‌های خروجی رو در یک تب جدید باز کنید. اما این قابلیت وردپرس در واقع پشت یک دکمه پنهان شده و به همین دلیل است که بسیاری از افراد مبتدی متوجه این قابلیت وردپرس نمی‌‌شوند.

 

شما به راحتی این امکان رو دارید که در پست‌‌ها و وبلاگ خودتون لینک‌‌های خروجی رو اضافه کنید. برای این کار کافیه متنی که می‌‌خواهید به آن لینک دهید رو انتخاب کنید و کلیدهای CTRL+ K را در ویندوز / Command + K در مک فشار دهید. با انتخاب این دکمه‌‌ها شما می‌‌تونید یک پیوند در متن خودتون ایجاد کنید.

باز کردن لینک خروجی در تب جدید مرورگر

این پنجره در واقع لینکی که ما امکان اضافه کردنش رو داریم به ما نشان می‌‌دهد. لینک مورد نظر خودتون رو به سادگی وارد کنید و بعد از اون روی فلش پایین آن کلیک کنید. این گزینه در واقع بازکردن در زبانه تازه یا open link new tab را به شما نشان می‌‌دهد.

 

بعد از باز شدن گزینه بالا باید اون رو فعال کنید. بعداز فعال‌‌سازی متن مورد نظر شما لینک شده است و شما می‌‌تونید پیش‌‌نمایش اون رو در سایت خودتون مشاهده کنید.

 

باز کردن لینک در پنجره جدید مرورگر با ویرایشگر قدیمی وردپرس

ویرایشگر جدید وردپرس به نسبت ویرایشگر کلاسیک ویژگیهای بیشتری دارد. این ویرایشگر بسیار مدرن با امکانات جدید است که کاربر به راحتی می‌‌تونه از آن‌‌ها استفاده کند. با این حال برخی از کاربران تمایل دارند از ویرایشگر کلاسیک استفاده کنند. اگر شما جزء این دسته از افراد هستید که از ویرایشگر قدیمی استفاده می‌‌کنید می‌‌تونید از روش زیر برای بازکردن لینک‌‌های خروجی در یک پنجره جدید استفاده کنید.

 

اولین کاری که باید انجام بدید اینه که پست یا صفحه‌‌ای که می‌‌خواهید لینک به آن اضافه کنید رو ویرایش کنید. با توجه به تصویر زیر می‌‌تونید به راحتی به ویرایشگر کلاسیک وردپرس لینک اضافه کنید. بعد از اینکه مورد بالا را انجام دادید یک پنجره برای شما باز می‌‌شود که شما می‌‌تونید لینک خروجی خودتون رو در اون قرار دهید. روی نماد چرخ‌‌دنده‌‌ای که کنار آن وجود دارد کلیک کنید تا برای شما پنجره‌‌ی جایگذاری لینک پیشرفته باز شود.

باز کردن لینک خروجی در تب جدید مرورگر

در اینجا باید کادر کنار بازکردن پیوند در زبانه تازه را علامت بزنید و سپس بر روی دکمه افزودن پیوند کلیک کنید تا لینک خروجی اضافه شود.

باز کردن لینک خروجی در تب جدید مرورگر

با انجام همه موارد بالا الان می‌‌تونید لینک خروجی رو در سایت خودتون مشاهده کنید.

 

باز کردن لینک خروجی در تب جدید مرورگر با ویرایشگر متن

اگه از ویرایشگر HTML با برچسب متن در ویرایشگر قدیمی وردپرس استفاده می‌‌کنید می‌‌تونید برای افزودن لینک خروجی از راه‌‌حل زیر استفاده کنید.

باز کردن لینک خروجی در تب جدید مرورگر

این امکان رو دارید که به راحتی متنی که می‌‌خواهید لینک به آن اضافه کنید رو انتخاب کنید و روی گزینه افزودن لینک کلیک کنید. با کلیک بر روی این گزینه یک پاپ‌‌آپ برای شما باز می‌‌شود که مربوط به لینک خروجی است.

باز کردن لینک خروجی در تب جدید مرورگر

با توجه به این تصویر می‌‌تونید لینک رو به متن اضافه کنید و گزینه‌‌های مربوط به اون رو از جعبه کناری ببینید. بعد از اون باید بر روی افزودن لینک کلیک کنید تا یک پنجره برای شما باز شود. الان می‌‌تونید کد HTML را که برای لینک در ویرایشگر متن بود مشاهده کنید.

باز کردن لینک خروجی در تب جدید مرورگر

الان لازمه که شما تغییراتی که انجام دادید رو ذخیره کنید و پس از اون می‌‌تونید ببینید که لینک‌‌های خروجی به سایت شما اضافه شده است.

 

باز کردن لینک خروجی در تب جدید مرورگر با HTML

گاهی اوقات ممکنه شما برای اضافه کردن لینک در وردپرس نیاز به نوشتن HTML داشته باشید. به‌‌عنوان مثال زمانیکه شما از حالت HTML در یک بلوک جدید استفاده می‌‌کنید یا یک پیوند را در الگوی قالب وردپرس اضافه می‌‌کنید نیاز به مورد زیر دارید.

شما باید لینک را با استفاده از کد HTML زیر اضافه کنید:

<a href="http://example.com" target="_blank" rel="noopener">Link Text</a>

استفاده از کد بالا بسیار ساده است فقط کافیه به‌‌جای قسمتی که example.com که در آن نوشته شده URL لینک خروجی مورد نظر خودتون رو جایگذاری کنید و به جای Link Text باید لینک متن مورد نظر خودتون رو قرار دهید.

 

افزونه باز کردن لینک خروجی در تب جدید مرورگر

ممکنه وارد کردن لینک‌‌های خروجی به صورت دستی و یا بررسی هر لینکی که در سایت وارد می‌‌کنید به نظر کار اضافی‌‌ای میاد.

 

اگر شما یک وبلاگ با چند نویسنده دارید و اغلب فراموش می‌‌کنید که لینک‌‌های خروجی رو به یک برگه جدید اضافه کنید می‌‌تونید از یک افزونه برای این کار استفاده کنید.

 

اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که افزونه‌‌ی Open External Links in a New Window رو دانلود و نصب کنید. این پلاگین به صورت خودکار لینک‌‌های خروجی رو در یک پنجره جدید باز می‌‌کند.

 

این افزونه در واقع لینک‌‌های خروجی در پست‌‌های وبلاگ شما رو تغییر نمی‌‌دهد و به جای آن از یک جاوا اسکریپت برای باز کردن لینک‌‌های خروجی در یک پنجره جدید استفاده می‌‌کند. البته این موضوع رو به یاد داشته باشید که با از کار انداختن این افزونه قابلیت باز شدن لینک‌‌های خروجی شما در تب جدید از بین می‌‌رود.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای : 1

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 مقالات,آموزش,ترفند , آموزش ها , وردپرس
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=46380
کلمات کلیدی پست :
مطالب مرتبط
6,456آموزش کار با دیباگ وردپرس و نحوه فعال سازی دیباگ وردپرس تاریخ : 2020/02/4
9,328عیب یابی خطای 404 در وردپرس با افزونه Custom 404 Pro تاریخ : 2018/04/8
17,594دانلود قالب ایران وب سرور برای وردپرس تاریخ : 2017/03/27
6,020۴ قانون اساسی درباره لوگوی تجاری وردپرس که باید بدانید تاریخ : 2019/10/31
10,885دانلود پوسته وب سایت معرفی اپلیکیشن موبایل App Promotion تاریخ : 2018/01/2
5,424چگونه آدرس صفحه نویسنده در وردپرس را تغییر دهیم؟ تاریخ : 2019/08/19
18,504افزونه دریافت اطلاعات فیلم و سریال از imdb نسخه 1.5 تاریخ : 2014/09/11
10,620دسته بندی تصاویر در وردپرس با افزونه Taxonomy Images تاریخ : 2018/10/27
9,504کد نمایش تعداد نظرات در وردپرس تاریخ : 2018/11/1
22,339افزونه اشتراک گذاری حرفه ای وردپرس Monarch نسخه 1.4.11 تاریخ : 2019/02/28
6,464نمایش شبکه‌ای پست‌ها با المنتور تاریخ : 2020/05/3
32,958افزونه ساخت دکمه های حرفه ای برای وردپرس تاریخ : 2016/02/20
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file