ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده





پلتفرم رپورتاژ آگهی و بک لینک تسمینو
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

آموزش خرید و فروش ارز های دیجیتال در ایران

رپورتاژ آگهی

روز به روز به تعداد علاقه‌مندان به بازار ارزهای دیجیتال افزوده می شود و افراد بسیار زیادی تمایل دارند تا به تازگی وارد این بازار شوند. برای بسیاری از این افراد که به تازگی وارد این بازار می شوند؛ سوالات متعددی به وجود می‌آید و آن ها می‌خواهند بدانند در نگاه اول چگونه می توانند در ایران خرید و فروش ارزهای دیجیتال را انجام دهند و سپس کدام یک از صرافی‌های موجود می‌تواند برای این کار گزینه مناسبی برای انتخاب باشد. در این مقاله ابتدا به بررسی خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران می‌پردازیم و سپس با معرفی یک صرافی معتبر در ایران، نحوه ثبت نام و البته خرید و فروش تمامی ارزهای دیجیتال را در این صرافی توضیح می‌دهیم. در سال های اخیر ارزهای دیجیتال؛ مورد توجه بسیاری از کشورها و مردم قرار گرفته‌اند و با توجه به اهمیت و کاربرد های بسیاری که دارند توانسته اند جایگاه بسیار خوبی در میان جامعه به دست آورند. از این رو اگر قصد ورود به این بازار را دارید؛ نیاز است که با ارزهای دیجیتال آشنا شوید و سپس با آگاهی کامل وارد این بازار شوید و سرمایه گذاری های خود را انجام دهید.

 

خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران

در گذشته زمانی که افراد می خواستند به این بازار ورود کنند از صرافی های خارجی استفاده می کردند، اما این کار مشکلاتی را برای آن ها به وجود می‌آورد که بسیاری تصمیم می‌گرفتند تا دیگر در این بازار فعالیت نکند. در بعضی مواقع هم دیده می شد با توجه به سرمایه‌ای که افراد در صرافی های خارجی با استفاده از آن معاملات را انجام می‌دادند، حساب‌های کاربری آن ها مسدود می شد و ناچار می‌شدند با از دست رفتن این سرمایه کنار بیایند. همان طور که می دانید با توجه به مسئله تحریم‌ها ما نمی‌توانیم از بسیاری از سایت‌های خارجی استفاده کنیم، صرافی های ارز های دیجیتال هم از این قانون پیروی می کنند و اجازه دسترسی به کاربران ایرانی را نمی دهند و این کاربران ایرانی مجبور بودند که با استفاده از برنامه های تغییر آی پی به این صرافی ها وارد شوند. اما در هنگام استفاده از آن ها گاهی اوقات مشکلی به وجود می‌آمد و زمانی که صرافی از هویت ایرانی این افراد مطلع می شد، اقدام به بستن حساب کاربری آن ها می کرد. به همین دلیل افراد سرمایه خود را از دست می دانند. در این بین به وجود آمدن بستری که بتوان با استفاده از آن بدون محدودیت در این بازار فعالیت کرد به شدت احساس می‌شد.

 

 سامانه کیف پول من

در بین مشکلاتی که به وجود می آمد سامانه کیف پول من با بهره گیری از دانشی که بنیانگذاران آن داشتند، تصمیم گرفتند برای تمامی کاربران ایرانی و افرادی که علاقه‌مند هستند در این بازار بزرگ فعالیت کنند، شرایطی را فراهم کنند که دیگر نگرانی بابت از دست رفتن دارایی های خود نداشته باشند و حساب کاربری آن ها مسدود نشود. به همین دلیل تصمیم گرفتند که صرافی کیف پول من را راه اندازی کنند و آن را به تمامی ایرانیان معرفی کنند تا اگر قصد سرمایه گذاری دارند با استفاده از این سامانه این کار را انجام دهند و دیگر نیازی نباشد از سامانه های خارجی برای این کار استفاده کنند.

 

کاربران ایرانی در هنگام استفاده کردن از این صرافی نکاتی را در نظر داشتند که می خواستند با برطرف شدن آن ها، بهره بیشتری از این سامانه ببرند. به طور مثال درخواست های بسیاری از سوی کاربران به سمت صرافی ارسال می‌شد که ارزهای دیجیتال بیشتری را به صرافی خود اضافه کنند تا کاربران بتوانند هر ارزی را که تمایل داشته باشند خرید و فروش کنند. بسیاری از صرافی‌ ها این امکان را در نظر نگرفتند؛ اما سامانه کیف پول من با یک شعار جدید کار خود را آغاز کرد. آن ها بر این باورند که هر روز می توانند ارزهای جدیدی را به سامانه خود اضافه کنند. اگر به صفحه اینستاگرام آن ها یا اخباری که در خود سایت منتشر می شود، سری بزنید خواهید دید که علاوه بر ارزهای موجودی که در این صرافی وجود دارد، ارزهای دیجیتال جدیدی که در صرافی های خارجی لیست می شوند به سرعت در این صرافی قرار می‌گیرند تا تمامی کاربران ایرانی بتوانند آن ها را خرید و فروش و یا نگهداری کنند و جدایی از این که شخص می‌تواند با استفاده از سامانه کیف پول من هر کدام از ارز های دیجیتال با ارزش را نگهداری کند، او می تواند با استفاده از ارزهای جدیدی که در این صرافی معرفی می شود مانند صرافی های خارجی از تمامی این رمز ارزها برای خرید و فروش استفاده کند.

 

آموزش خرید و فروش در صرافی کیف پول من

در بالا گفتیم که بهترین صرافی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران کیف پول من است که شخص می تواند بیش از هزار ارز دیجیتال مختلف را در این صرافی معامله کند و در صورت تمایل می تواند ارزهای دیجیتالی که از نظر او ارزش بالایی دارند را نگهداری کند. سامانه کیف پول من با امنیت بالا طراحی شده است و ارزهای دیجیتال بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد که بتوانید به راحتی امکان خرید و فروش این ارزها را داشته باشید. در ادامه نحوه ثبت نام و خرید و فروش ارزهای دیجیتال را توضیح خواهیم داد.

 

در قدم اول از طریق آدرس رسمی کیف پول من (kifpool.me) وارد این سامانه شوید. در صفحه ای که پیش روی شماست، می توانید با استفاده از دکمه زرد رنگ ثبت نام به صفحه جدیدی که مربوط به ثبت نام کاربران جدید است، وارد شوید.

آموزش خرید و فروش ارز های دیجیتال در ایران

در مرحله بعدی و با ورود به صفحه ثبت نام به راحتی و با وارد کردن نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل، شماره تلفن همراه و ایجاد یک رمز عبور می توانید ثبت نام خود را در سامانه به ثبت برسانید. اگر هم از قبل حساب کاربری داشته باشید، می توانید در قسمت پایین فرم ثبت نام، ورود به حساب را بزنید و به حساب کاربری خود وارد شوید.

  • برای ورود و ثبت نام در کیف پول من اینجا کلیک کنید.

آموزش خرید و فروش ارز های دیجیتال در ایران

در زمان وارد کردن اطلاعات دقت داشته باشید که رمز عبوری برای حساب کاربری خود انتخاب کنید که آن را همواره به یاد داشته باشید. چرا که در مراحل بعدی و در هر بار ورود به این سامانه به این رمز نیاز دارید. پس سعی کنید همیشه آن را به همراه خود داشته باشید. پس از تکمیل ثبت نام و ارسال فرم، حال با استفاده از ایمیل و رمز عبوری که در مرحله قبل تعیین کردید نیاز است به حساب کاربری خود وارد شوید.

آموزش خرید و فروش ارز های دیجیتال در ایران

در این مرحله زمانی که شما وارد حساب کاربری خود شدید؛ نیاز است تا شماره تلفن خود را  تایید کنید. چون با استفاده کردن از شماره تلفن می‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید یعنی رمز عبور شما همواره یکسان است و برای استفاده از نام کاربری می توانید هم از ایمیل استفاده کنید و هم از شماره تماس، پس نیاز است ابتدا این شماره تماس را تایید کنید.

آموزش خرید و فروش ارز های دیجیتال در ایران

در مرحله بعد و با تایید کردن شماره تماس شما به صفحه پنل کاربری خود وارد می شوید و در اینجا مشاهده می کنید که ارزهای مختلفی به شما نمایش داده می شود و در ستون کناری هم می توانید به بخش‌های مختلفی دسترسی داشته باشید که در ادامه بیشتر در مورد هر کدام از آن ها صحبت خواهیم کرد. اولین قدمی که پس از ثبت نام شما باید انجام دهید، احراز هویت است. برای ورود به بخش احراز هویت، با استفاده از پیغامی که در بالای صفحه به شما نمایش داده می شود روی احراز هویت کلیک کنید تا به مرحله بعد وارد شوید.

 

در بخش احراز هویت هم یک سری اطلاعات از شما خواسته شده است که می توانید با وارد کردن آن ها، روند احراز هویت خود را به سادگی و به سرعت انجام دهید. در بین مراحلی که قصد احراز هویت را دارید، کارشناسان این مجموعه همواره آماده هستند تا در صورت بروز هرگونه سوال یا مشکلی شما را راهنمایی کنند.

 

از طریق آیکن آبی رنگی که در قسمت پایین سمت چپ وجود دارد می توانید با پشتیبانی در تماس باشید و به صورت آنلاین تمامی راهنمایی های لازم را از آن ها دریافت کنید. در صفحه ای که به عنوان صفحه احراز هویت پیش روی شما قرار گرفته است می توانید در قسمت نام و نام خانوادگی مشخصات خود را وارد کنید و در ادامه فرمی که مربوط به اطلاعات شخصی شما است را کامل کنید. در این بخش وارد کردن صحیح تمامی اطلاعات ضروری است و نیاز است تا برای اجرای روند احراز هویت تمامی اطلاعات به درستی وارد شود. در ستون کناری و در سمت چپ نیاز است تا تصویر کارت ملی خود را با فرمت jpg یا png وارد کنید. در بخش پایین تر باید تصویری از خود به همراه دست نوشته ای در مورد کیف پول من و کارت ملی خود را بارگذاری کنید که مشخص شود این حساب کاربری مربوط به خود شما است و برای شخص دیگری ساخته نشده است. در تصویر زیر مشاهده می کنید که چگونه این تصویر باید بارگذاری شود.

آموزش خرید و فروش ارز های دیجیتال در ایران

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید نیاز است تا شما با نوشتن نام کیف پول من و آدرس رسمی آن روی یک برگه به همراه تاریخ دقیق زمان ثبت نام و تصویر خود مشخص کنید که این فرآیند به صورت اختصاصی برای سایت کیف پول من به ثبت رسیده است. همچنین در کنار این ها نیاز است تا کارت ملی خود را قرار دهید و دقت داشته باشید صورت شما باید به درستی نمایان باشد و متن مورد نظر به همراه کارت ملی هم به درستی نمایش داده شود. با انجام این مراحل و کلیک کردن روی گزینه ثبت اطلاعات درخواست شما برای تیم پشتیبانی این صرافی ارسال می شود و در کمترین زمان ممکن نتیجه درخواست شما ثبت و اجرا خواهد شد. در حالت کلی روند احراز هویت شما ممکن است بین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه به طول بیانجامد که پس از آن، این تیم به سرعت اجازه دسترسی و واریز وجه را برای شما فعال خواهند کرد.

 

خرید و فروش ارزهای دیجیتال در کیف پول من

حال که روند احراز هویت با موفقیت انجام شد، نیاز است تا نحوه خرید و فروش ارزهای دیجیتال در این سامانه را یاد بگیرید. با استفاده از تصویر زیر روی دکمه خرید و فروش کلیک کرده تا به بخش خرید و فروش ارزهای دیجیتال وارد شوید.

آموزش خرید و فروش ارز های دیجیتال در ایران

با کلیک کردن روی این گزینه به صفحه‌ای وارد می شوید که می توانید هر ارز دیجیتالی را خرید و فروش کنید. کافی است در ابتدا و در بخش اول ارز دیجیتال مورد نظر خود را انتخاب کنید و در بخش دوم مقدار ریالی آن را مشاهده کنید. در نهایت هم در بخش مقدار نهایی میزان ارز دیجیتالی که به شما تخصیص داده می‌شود به نمایش در می آید که می توانید با استفاده از دکمه زرد رنگ خرید، این روند را ادامه دهید و ارز دیجیتال مورد نظر خود را خریداری کنید.

آموزش خرید و فروش ارز های دیجیتال در ایران

در این صفحه نکاتی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها تحلیل بیشتری روی ارز مورد نظر انجام دهید. به طور مثال زمانی که قصد دارید تاریخچه‌ای در مورد ارز دیجیتال مورد نظر را مشاهده کنید، می توانید از قسمت تاریخچه به این بخش وارد شوید و با استفاده از تحلیل هایی که انجام می دهید، تصمیم بگیرید که این ارز دیجیتال مستعد رشد است یا خیر. اما در بخش های دیگری که مشاهده می کنید می توان تمامی روند خرید را انجام داد. در صورتی که با کلیک کردن روی گزینه خرید مشاهده کردید که پیغام “موجودی شما برای خرید این ارز کافی نیست” نمایش داده شد، نیاز است تا از بخش واریز هر مقدار موجودی که قصد خرید هر کدام از ارزهای دیجیتال را دارید را به کیف پول خود واریز کنید تا به صورت ریالی امکان خرید تمامی ارز های دیجیتال داشته باشید. زمانی که روی دکمه خرید کلیک می کنید به صورت خودکار معامله شما انجام می‌شود و ارز دیجیتال مورد نظر به کیف پول شما انتقال داده می شود.

 

 جمع بندی

در این مقاله به صورت کامل با نحوه خرید و فروش تمامی ارزهای دیجیتال از جمله خرید اتریوم در صرافی کیف پول من آشنا شدید و حال این فرصت را دارید که با ثبت نام در این صرافی از مزایای بسیار زیاد؛ استفاده کردن از آن بهره مند شوید. در بخش دیگری شما می توانید با استفاده کردن از گزینه دریافت جایزه به بخشی وارد شوید که می توانید برخی ارزهای دیجیتال با ارزش را به عنوان هدیه دریافت کنید تا برای نگهداری کردن آن ها از سامانه کیف پول من استفاده کنید.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 رپورتاژ آگهی
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=58132
مطالب مرتبط
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file