ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

خرید سرور

رپورتاژ آگهی

کامپیوترهای موجود در هر شبکه ای به دو دسته تقسیم می شود.

 

تعداد زیادی از کامپیوترهای متصل به شبکه مصرف کننده هستند و فقط از منابع شبکه استفاده می کنند. این دسته از کامپیوترها، سرویس گیرنده یا کلاینت نامیده می شوند و اکثر کامپیوترها، سرویس گیرنده هستند.

 

خرید سرور

دسته ای از کامپیوترها که به دیگر تجهیزات موجود در شبکه خدمات رسانی می کنند، سرور نامیده می شوند.

 

بنابراین سرورها، وسایلی هستند که به دیگر قسمت های شبکه خدمات رسانی می کنند و باعث می شوند که شبکه به وظایف خود عمل کند.سرورهای دو مدل مختلف دارند که ماهان شبکه ایرانیان یکی از فروشندگان سرور های فیزیکی برند اچ پی ای در ایران میباشد این سرور ها می توان سری های dl380 dl360 g9 g10 اشاره کرد.

 

سرور مجازی یا VPS چیست؟

چندین نوع از سرور وجود دارد و محبوب ترین نوع از انواع سرورها، سرور مجازی می باشد که به آن vps هم گفته می شود.

 

vps مخفف کلمات virtual private server است و به معنای سرور مجازی خصوصی می باشد و این نوع سرور از سرورهای اختصاصی حاصل می شوند که توسط نرم افزارهای مخصوصی پارتیشن بندی شده اند و هر قسمت آن به یک منظور و برای یک کاربر به کار می رود.

 

به عبارت دیگر، سرورهای اختصاصی با استفاده از نرم افزارهای مجازی سازی به چندین سرور مجازی تقسیم می شوند و برای کاربردهای مختلفی به کار می روند.

 

مزایای سرور مجازی چیست؟
استفاده از سرورهای مجازی مزایای متعددی دارد و به دلیل همین مزایا، سرورهای مجازی این قدر محبوب هستند.

 

مزایای استفاده از VPS ها

مزایای استفاده از سرورهای مجازی

  • سرورهای مجازی خصوصی را می توان خیلی سریع راه اندازی کرد.
  • این نوع از سرورها قیمت پایین تری نسبت به سرورهای اختصاصی نیاز دارند و می توان از امکانات یک سرور کامل با هزینه کمتری نسبت به سرور اختصاصی استفاده کرد.
  • سرورهای مجازی دارای انعطاف خوبی می باشند و به راحتی می توان از سرورهای اشتراکی به سرورهای مجازی مهاجرت کرد و یا سرور مجازی خود را به سرور اختصاصی ارتقا داد.
  • سرورهای مجازی دارای امنیت بسیار مناسبی می باشند و سایتی که از سرور مجازی استفاده می کند، توسط دیگر وب سایت ها تحت تاثیر قرار نمی گیرد و امنیت آن به خطر انداخته نمی شود.
  • می توان ماژول های مختلفی روی سرور مجازی نصب کرد و در صورتی که به آن ها نیاز نداشته باشید، می توانید به آسانی آن ها را حذف کنید.
  • هر سایت موجود در سرور مجازی، پنل اختصاصی خود را دارد و به آسانی می توانید آن را مدیریت کنید.

 

نکاتی که در خرید خرید سرور باید در نظر بگیرید

بسته به نوع وب سایت و امکاناتی که نیاز دارید ممکن است به نوعی خاص از سرورهای نیاز داشته باشید. یک سری از نکات وجود دارد که لازم است قبل از خرید سرور مجازی آن ها را مدنظر قرار دهید.

 

برای انتخاب یک سرور خوب باید مواردی را در نظر داشته باشید.

خرید سرور

مقدار حافظه RAM
شرایط سایت خود را بسنجید و با توجه به آن مقدار RAM مورد نیاز خود را بیابید و با توجه به آن یک سروراچ پی مناسب انتخاب کنید.رم یک انتخاب بسیار مهم هست و حواستان باشد که در انتخاب رم سرور اچ پی باید دقت زیادی داشته باشید رم سرور اچ پی گران قیمت هست و دارای مدل های اورجینال و غیر اورجینال هست که باید به دقت مواظب باشید.

 

سوختن این رم در سرور ممکن هست مشکلات زیادی در دیتاسنتر برای شما پیش بیاورد.

خرید سرور

قیمت سرور
قیمت سرور اچ پی در بازار بسیار متفیر میباشد. با توجه به امکاناتی که لازم دارید، برای خرید سرور هزینه کنید. امکاناتی که یک سایت فروشگاهی از سرور انتظار دارد با امکانات مورد نیاز یک وب سایت شخصی بسیار متفاوت است و به همین دلیل سایت های مختلف برای خرید سرور قیمت های مختلفی پرداخت می کنند. البته میتوانید با تماس با قسمت همکاران فروش ما در مورد قیمت انواع سرور اچ پی اطلاعاتی را کسب کنید قیمت سرور اچ پی بسته به نوع پیش فاکتور و درخواست مشتری متفاوت میباشد.

 

پردازشگر مرکزی سرور
در سرور های نسل 7 سری پردازنده های 5600 وارد بازار شدند در نسل 8 سری پردازنده های 2600 واورد بازارد شدند .در اکثر موارد استفاده از cpuهای چند هسته ای در سرور بهترین گزینه برای رفع نیازهای وب سایت می باشد. بنابراین انتخاب یک سرور بر اساس قدرت cpu یکی دیگر از فاکتورهایی است که باید مدنظر قرار دهید. در نسل ده سرور های اچ پی که فعلا در بازار موجود هستند سری های 4100 4200 در نسل های جی ده پلاس هم نسل پردازنده های 4300 وارد بازار شدند. بسته به نوع درخواستی که دارید می توانید از واحد فنی ما مشاوره کسب کنید.

 

فضای ذخیره سازی سرورفیزیکی
میزان فضای ذخیره سازی یک سرور فیزیکی که ممکن هست شامل 200 یا 300 سرور مجازی باشد یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که باید قبل از خرید سرور آن را در نظر بگیرید.

 

پس در هنگام خرید سرور به میزان فضای ذخیره سازی آن توجه داشته باشید.

 

امنیت سرور
امنیت یکی از مهم ترین فاکتورها در همه جنبه های مهم می باشد و سرور هم از این قاعده مستثنی نیست. سرورهای در زمینه امنیت سابقه خوبی دارند و با توجه به امکانات و ماژول هایی که ارائه می دهند، امنیت را به خوبی فراهم می کنند. از جمله امکاناتی که سرورهای برای امنیت ارائه می دهند شامل دیوارهای آتش پیشرفته، اسکنرهای اختصاصی، ماژول های پیشرفته پشتیبان گیری و موارد دیگر می باشد.

 

خدمات پشتیبانی سرور
ارائه پشتیبانی مناسب برای هر سرور مجازی یک فاکتور مهم می باشد و کاربران سرور انتظار دارند که در صورت نیاز سرور آن ها پشتیبانی های قوی و حرفه ای ارائه کند. داشتن یک پشتیبانی قوی یکی از عوامل مهم در انتخاب سرور می باشد.

 

موقعیت مکانی سرور
یک راهبرد کامل برای انتخاب مکان سرور، منطقه مکانی مخاطبان هدف می باشد یعنی اگر کاربران شما بیشتر در کشوری خاص مثل ایران قرار دارند، بهتر است که سرور انتخاب کنید که در ایران قرار داشته باشد.

 

اگر سایت شما به صورت جهانی فعالیت دارد، بهتر است از سرورهای منطقه ای استفاده نکنید.

 

استفاده از منابع با کیفیت در سرورها
تکنولوژی ها هر روز پیشرفت می کنند و سرورهای هم همین طور هستند. سرور مجازی مناسب است که از منابع و تجهیزات باکیفیت استفاده کند و همچنین قابلیت ارتقا تجهیزات را داشته باشد.

 

در این مقاله نکاتی که باید در خرید سرور hp در نظر داشته باشید را بیان کردیم. این مواردی که ذکر کردیم از جمله مهم ترین پارامترها در انتخاب سرور مجازی می باشد و در صورتی که امکانات و قابلیت های بیشتری لازم دارید می توانید از منابع مختلف و شرکت های ارائه دهنده سرورهای مجازی استفاده کنید و بهترین سرور را انتخاب کنید.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 4.3 / 5. تعداد رای : 6

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 رپورتاژ آگهی
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=60265
مطالب مرتبط
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file