Google discover چیست؟ در این مقاله از 20اسکریپت سعی داریم به این سوال به درستی پاسخ دهیم. Google discover یکی از اصلیترین امکاناتی است که توسط گوگل ارائه شده و میتوان از آن در دستگاههای اندرویدی و مرورگر کروم استفاده کرد. در واقع زمانی که این مفهوم برای اولین بار معرفی شد، در واقع به آن Google Feed می گفتند. برای این که هر چه بیشتر و بهتر با گوگل دیسکاور آشنا شویم در این مقاله با ما همراه باشید.
Google discover چیست؟
google discover در حقیقت یک فید است که در صفحه اول برنامههای اندرویدی و آیاواس ظاهر میشود. همچنین این فیدها میتواند در صفحه اول گوگل نیز ظاهر شده باشد. کاربران میتوانند فیدهای خودشان را شخصیسازی کنند تا محتوای خودشان را ببینند.برخلاف تبلیغات جستجوی گوگل، افراد برای نمایش این تبلیغات نیازی به وارد کردن عبارت جستجو ندارند.
در چنین حالتی گوگل کاربران را بر اساس فعالیت خودشان دستهبندی میکند و تبلیغات مورد نظر را به آنها نشان میدهد.
تبلیغات Google Discovery چیست؟
تبلیغات اکتشافی، تبلیغات تصویری قابل کلیک و بهینه سازی شده برای موبایل هستند که از قدرت قصد کاربر استفاده میکنند. این تبلیغات بر اساس سیگنالهای Google از بازدید از وبسایت افراد، دانلود برنامهها، ویدیوهای تماشا شده و جستجوی نقشه است.
تبلیغات اکتشافی با استفاده از مخاطبان به جای کلمات کلیدی هدفگذاری میشوند و میتوانند علاوه بر فید Google Discover در فید اصلی YouTube تلفن همراه و برگههای اجتماعی و تبلیغات Gmail اجرا شوند.
چرا باید از Google discover استفاده کنیم؟
1. افزایش تعامل با کاربران
این سرویس ضمن افزایش تصویرسازی برند، میتواند محصولات و خدمات را نیز به کابران معرفی کند. در چنین حالتی به کاربران کمک میکند که بهترین ترافیک ممکن را به سمت وبسایت خود روانه کند.
2. جذب کردن توجه مخاطب
اصولا تبلیغات بصری بسیار جذاب هستند و کاربران مختلف علاقه بیشتری نسبت به آنها نشان میدهند. زمانی که تبلیغات بصری به کاربرانی نشان داده میشود که در همان حوزه فعالیت دارند بیشتر به آن جذب میشوند. در چنین حالتی میتوانید ترافیک بیشتری را به سمت کسبوکار خودتان جذب کنید و این ترافیک بسیار ارزشمند است.
3. سادهتر کردن مدیریت کمپین
اگر دوست دارید یک کمپین از کاربرانی را داشته باشید که در حوزه کاری شما فعالیت دارند به دست بیاورید باید فعالیت فوقالعادهای را داشته باشید. برای این که بتوانید چنین کمپینی را با صرف کردن کمی هزینه به دست بیاورید میتوانید از Google discover استفاده کنید. در چنین حالتی خود این سرویس کاربران را برای شما ارسال میکند.
دارایی های مورد نیاز برای راه اندازی تبلیغات Google Discovery
قطعا برای ایجاد تبلیغات Google Discovery به پیشنیازهای مختلفی نیاز دارید. برای انجام این کار کافی است داراییهای زیر را داشته باشید تا کار خودتان را شروع کنید:
- حداکثر 5 عنوان
- حداکثر 4 توضیحات
- نام تجاری
- URL
- فراخوانی برای اقدام
- تصاویر
- لوگو
تنها با داشتن موارد بالا میتوانید کار خودتان را برای ایجاد تبلیغات Google discover شروع کنید.
نحوه راهاندازی Google discover
اساسا هیچ الگوریتم خاصی برای راهاندازی گوگل دیسکاور وجود ندارد. اما با انجام یک سری از کارها مانند محتوای با کیفیت میتوانید کاربران مد نظر خودتان را از طریق گوگل دیسکاور جذب کنید. همانطور که گفته شد موضوعات مورد نظر به لحاظ سختی را راحتی کلمات کلیدی هیچ اهمیتی ندارند و لازم نیست به آنها توجه کنید. بلکه برای دیده شدن در گوگل دیسکاور تنها باید بر روی محتوا خودتان تمرکز داشته باشید.
این ابزار تنها به این موضوع اهمیت میدهد که محتوا وبسایت شما برای کاربران جذاب است یا خیر؟ این جذابیت بر اساس کلماتی که کاربر جستجو کرده و همچنین موقعیت مکانی کابران شناخته میشود. معمولا گوگل دیسکاور موضوعات و کلمات کلیدی را به کابران نشان میدهد که سئو چندانی بر روی آنها صورت نگرفته و کاربران زیادی از آن استفاده نمیکنند.
پس کافی است که محتوا مناسبی را برای وبسایت خودتان تولید کنید تا در گوگل دیسکاور دیده شوید.
سخن آخر
در این مقاله سعی شد به طور کامل به سوال Google discover چیست پاسخ داده شود. برای این که بتوانید به خوبی وبسایت خودتان را به کاربران نشان دهید بهتر است که از گوگل دیسکاور استفاده کنید. استفاده از گوگل دیسکاور میتواند در کنار سئو ترافیک ارگانیک فوقالعادهای را به سمت سایت شما روانه کند تا بهترین نتیجه ممکن را برای داشتن یک کسبوکار آنلاین داشته باشید.
- مشکلی دارید؟ جواب خود را در پست فروم بگیرید
- منبع : بیست اسکریپت لطفا رعایت کنید