ارزدیجیتال
حراجی دامنه های ویژهمشاهده





پلتفرم رپورتاژ آگهی و بک لینک تسمینو
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
تبلیغات ژاکت, مرجع خرید قالب و افزونه وردپرسی اورجینال

آموزش آپلود فایل توسط کاربر در وردپرس

افزونه ها , افزونه وردپرس

یکی از نیازهایی که ممکنه در سایت وردپرسی خودتون به اون احتیاج پیدا کنید اینه که بخواهید تا کاربران برای شما فایل‌هایی را ارسال کنند. در حالت عادی امکانی وجود نداره تا شما با استفاده از اون بتونید قابلیتی فراهم کنید تا کاربران بتونند در سایت شما اقدام به آپلود فایل کرده و براتون ارسال کنند، بنابراین لازمه تا با استفاده از افزونه‌های وردپرسی که برای این منظور کدنویسی شده‌اند امکان ارسال فایل و آپلود فایل با فرمت دلخواه در وردپرس را برای کاربران فراهم کنید تا با مراجعه به صفحه‌ای بتونند تا فایل‌های خودشون را برای شما ارسال کنند.

 

آموزش آپلود فایل توسط کاربر در وردپرس

 

در این آموزش از 20اسکریپت قصد دارم تا به معرفی افزونه‌ای کاربردی بپردازم که با استفاده از اون میتونید تا امکان آپلود فایل توسط اعضا در وردپرس را فراهم کنید. پس اگر شما هم به دنبال روشی برای دریافت فایل توسط کاربران خودتون در وردپرس هستید تا انتهای این آموزش با ما همراه باشید.

 

آموزش آپلود فایل توسط کاربر در وردپرس

افزونه‌ای که قصد معرفی اونو دارم با عنوان Front end file upload and manager Plugin در مخزن وردپرس به ثبت رسیده و تاکنون تونسته تا بیش از 2.000 نصب فعال و کسب امتیاز 3.8 را ازآن خودش بکنه که با استفاده از این افزونه قادر هستید تا امکان آپلود فایل توسط بازدیدکنندگان را در وردپرس فراهم کنید. برای استفاده از این افزونه ابتدا با کلیک روی دکمه زیر به صفحه افزونه در مخزن وردپرس هدایت شده و سپس با استفاده از آموزش نحوه نصب و کار کردن با افزونه ها در وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی این افزونه در سایت وردپرسی خودتون بکنید.

بعد از نصب و فعال سازی افزونه مشابه تصویر زیر منویی با عنوان FileManager Settings در پیشخوان سایت وردپرسی شما اضافه خواهد شد. روی منوی مورد نظر کلیک کنید تا وارد صفحه تنظیمات افزونه شده و مطابق با سلیقه خودتان تنظیمات افزونه آپلود فایل در وردپرس را شخصی سازی کنید.

آموزش آپلود فایل توسط کاربر در وردپرس

  • Enter integer value for thumb size for images: در این فیلد اندازه دلخواه خودتون را برای فایل‌های تصویری وارد کنید تا با این اندازه پیش نمایش تصاویر به شما نمایش داده شوند.
  • Enter text for uploader button: در این فیلد عنوان دلخواه خودتون را برای دکمه آپلود فایل در وردپرس توسط اعضا وارد کنید.
  • Enter background color for uploader button: در این فیلد رنگ مورد نظر خودتون را برای بخش پس زمینه آپلود فایل در وردپرس انتخاب کنید.
  • Enter text color for uploader button: در این فیلد رنگ مورد نظر خودتون را برای متن دکمه آپلود فایل در وردپرس وارد کنید.
  • Enter background color for uploader area: در این فیلد رنگ مورد نظر خودتون را برای ناحیه آپلود فایل در وردپرس وارد کنید.
  • Enter maximum file size in mb: در این فیلد حداکثر حجم فایلی که کاربران قادر هستند تا آنها را آپلود کنند بر حسب MB وارد کنید.
  • Enter no for max files to upload at once: در این فیلد حداکثر تعداد فایلی که هر کاربر قادر است تا به صورت همزمان در وردپرس آپلود کند را وارد کنید.
  • Enter type of files to upload: در این فیلد فرمت‌های مجاز قابل آپلود در وردپرس را برای آپلود فایل توسط کاربر در وردپرس وارد کنید. هر فرمت را با کاراکتر کاما انگلیسی از هم جدا کنید.
  • Displayed when file is uploaded/saved successfully: در این فیلد پیغام موفقیت آمیز بودن در آپلود فایل را وارد کنید.
  • This message will be shown when error occur in uploading file: در نهایت در این فیلد پیغام عدم موفقیت در اپلود فایل توسط اعضا در وردپرس را وارد کرده و تنظیمات را ذخیره کنید.

حالا به مسیر افزودن برگه در وردپرس و یا افزودن نوشته در وردپرس مراجعه کرده و در صفحه‌ای که قصد دارید تا کاربران در آن صفحه اقدام به آپلود فایل کنند شورت کد این افزونه را قرار دهید. برای اینکه باکس مربوط به آپلود فایل توسط کاربران را در وردپرس نمایش بدین کافیه تا شورت کد زیر را در مکان مناسبی از برگه و یا نوشته خودتون قرار داده و اونو ذخیره کنید.

[nm-wp-file-uploader]

بعد از قرار دادن این شورت کد در صفحه دلخواه مشابه تصویر زیر خواهید دید که باکس مربوط به افزودن فایل در وردپرس توسط کاربران اضافه شده و هر کاربری که وارد این صفحه بشه میتونه تا فایلی با حداکثر حجم تعیین شده و فرمت‌های مجازی که تعیین کردید را در سایت شما آپلود کنه.

آموزش آپلود فایل توسط کاربر در وردپرس

بعد از آپلود فایل همونطور که میبینید کاربران قادر هستند تا فایل‌های آپلود شده را حذف کرده و یا اینکه اونها را دانلود کنند. همچنین امکان افزودن عنوان و توضیحات برای فایل‌ها هم در دسترسه که میتونن هنگام آپلود به فایل‌ها اضافه کرده و ذخیره کنند. حالا برای اینکه بتونید تا فایل‌های آپلود شده در وردپرس را مشاهده کنید کافیه تا به منوی User Files مراجعه کرده و مشابه تصویر زیر فایل‌های اپلود شده را در وردپرس مشاهده کنید. همونطور که در تصویر زیر میبینید امکان مدیریت فایل‌ها در این حالت وجود داره و قادر هستید تا هر فایل آپلود شده در وردپرس را مدیریت کنید.

آموزش آپلود فایل توسط کاربر در وردپرس

امیدوارم که این آموزش هم مورد توجه و پسند شما قرار گرفته باشه و با استفاده از اون تونسته باشید تا نسبت به افزودن قابلیت آپلود فایل توسط کاربران در وردپرس اقدام کنید.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 2 / 5. تعداد رای : 4

تا حالا کسی رای نداده! اولین نفر شما باشید.

دانلود

هاست ارزان، لایت اسپید، سرور مجازی منطبق با اسکریپت های 20script کلیک کنید >

خرید ارز
مطلب مفیدی بود ؟
نویسنده : تیم محتوای 20اسکریپت 0 افزونه ها , افزونه وردپرس
لینک کوتاه مطلب : https://www.20script.ir/?p=45286
کلمات کلیدی پست :
مطالب مرتبط
33,839افزونه وردپرس بازی آنلاین Online Games تاریخ : 2016/08/29
10,849قالب خبری فارسی NewsPress برای وردپرس تاریخ : 2014/06/7
8,336مدیریت عملکرد مشتریان در ووکامرس با افزونه WP Infusionsoft WooCommerce تاریخ : 2020/05/9
7,220ایجاد محدودیت سنی برای مشاهده محتوا در وردپرس با افزونه Age Gate تاریخ : 2019/04/11
17,720افزودنی ایجاد جدول در صفحه ساز WPBakery با افزونه Tablenator تاریخ : 2018/07/2
6,988معرفی بهترین افزونه‌های کش وردپرس تاریخ : 2019/11/8
11,356افزونه ساخت جدول حرفه ای وردپرس Posts Table Pro تاریخ : 2020/07/27
3,840افزونه اتوماسیون وردپرس AutomatorWP + افزودنی ها تاریخ : 2023/07/16
21,042افزونه ی فارسی کپچای ریاضیاتی برای وردپرس تاریخ : 2014/08/4
9,736افزایش سرعت بارگذاری سایت با وردپرس gzip تاریخ : 2018/10/31
15,476آموزش وردپرس افزودن ابزارک به قالب وردپرس تاریخ : 2015/02/22
31,684نمایش رویدادها در وردپرس با افزونه EventOn نسخه 2.9 به همراه افزودنی ها تاریخ : 2020/07/10
برخی از قالب های وبلاگ - بیست اسکریپت
قالب عشق بین انگشت هاقالب عشق بین انگشت ها
قالب دخترونه و آرایشقالب دخترونه و آرایش
قالب زیبای ماشینقالب زیبای ماشین
قالب فانتزی و طنز چِشمقالب فانتزی و طنز چِشم
قالب دختر رویاییقالب دختر رویایی
قالب وبلاگ دکوراسیونقالب وبلاگ دکوراسیون
قالب وبلاگ کلبه و درختقالب وبلاگ کلبه و درخت
قالب دختر زیباقالب دختر زیبا
قالب پسرونه غمگینقالب پسرونه غمگین
قالب عاشقانه قلبقالب عاشقانه قلب
بیست اسکریپت
اسکریپت
profile
sourceforge
profile webmaster
profile check
checker list
checker
checker
upload file